اشپیگل: تحریم های ضد روسیه اروپا را از هم می پاشاند

© Fotolia / AlexkichНадпись "санкции", сложенная из кубиков между флагами США и России
Надпись санкции, сложенная из кубиков между флагами США и России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
ستون نویس اشپیگل: تحریم های ضد روسیه اروپا را منقسم می کند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مقاله ای از مارکوس بکر، ستون نویس اشپیگل، هرچه تحریم های ضد روسیه طولانی تر باشد، شکاف در اروپا آشکارتر می شود.
ستون نویس گفت: نشست اخیر اتحادیه اروپا در ورسای قرار بود وحدت بین کشورهای عضو را به نمایش بگذارد، اما مشخص شد که اروپایی‌ها نتوانستند درباره تحریم‌های جدید علیه روسیه به توافق برسند و بر سر پذیرش اوکراین در این سازمان به اجماع برسند.
پس از گفتگوهای طولانی، سران کشورها و دولت ها تنها به این نتیجه رسیدند که کی‌یف باید تمام مراحل عضویت در اتحادیه اروپا را طی کند و طبق خواسته کشورهای اروپای شرقی، در این مسیر هیچ اولویتی به او داده نخواهد شد.
طبق درخواست دیگر اعضای شرقی اتحادیه اروپا، توقف عرضه انرژی روسیه، نیز در غرب رد شد.
Здание МИД Китая в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
وزارت خارجه چین: تحریم ها در برابر روسیه مشکلاتی را حل نمی کند
گفتنی است، عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
پیش از این در 21 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، فرمان‌هایی را امضا کرد که در آن جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را که در سال 2014 استقلال خود را از کی‌یف اعلام کرده بودند، به رسمیت شناخت و در 24 فوریه، روسیه عملیات نظامی ویژه را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد.
پوتین خطاب به شهروندان خود گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری" است، زیرا جمهوری‌های دونباس درخواست کمک کرده‌اند. به گفته رهبر روسیه، تمام مسئولیت این خونریزی بر عهده وجدان رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала