Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب مارکا: امباپه در طی همین "هفته" رئالی میشود

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
سردبیر مارکا مدعی است که ستاره پی اس جی تا روز جمعه قراردادش را با رئالی ها به امضا خواهد رساند.
به گزارش اسپوتنیک، آنطور که به نظر میرسد، حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان با کامبک به یادماندنی رئال با درخشش بنزما، باعث سرعت در پروسه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید شده است.
روزنامه مارکا در گزارشی مدعی است که کیلیان امباپه تا هفته آینده، یعنی تا قبل از روز جمعه قراردادش را با رئال مادرید به امضا خواهد رساند.
جلد امروز مارکا با تیتر: این قرارداد هفته آینده بسته میشود
در همین حال طبق گزارش پر سر و صدای سردبیر مارکا گالاردو که بازتاب گسترده ای در بین رسانه ها و اهل فوتبال داشته است، رئال مادرید در طی چند روز گذشته روند مذاکرات را سرعت بخشیده و ظاهرا همه چیز به توافق نهایی رسیده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امباپه تا قبل از روز جمعه قراردادش را با رئال امضا خواهد کرد.
این در حالیست که گزارش مارکا میگوید، این موضوع تا پایان فصل و جدایی رسمی امباپه از جمع پاریسی ها توسط رئال مادرید رسانه ای نخواهد شد.
مارکا همچنان میگوید، امباپه برای پیوستن به جمع کهکشانی پاداش بالغ بر بین 60 تا 80 میلیون یورو خواهد گرفت و دستمزد سالانه او نیز 25 میلیون یورو خالص در سال خواهد بود.
در همین حال روزنامه آ اس نیز با تیتر ماموریت غیر ممکن به تلاش پی اس جی برای حفظ امباپه پرداخته است.
رسانه ها در فرانسه گزارش دادند که پی اس جی تلاشش را برای حفظ این ستاره اش چند برابر کرده است، تا جایی که پای امیر قطر که کارگردان اصلی صدرنشین لیگ فرانسه است را دوباره به این پروسه باز کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала