بکارگیری نیروهای اوکراینی در خارکف از شگردهای داعش

© AP Photo / Mstyslav ChernovУкраинский солдат
Украинский солдат - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
نیروهای مسلح اوکراین در منطقه خارک از شگردهای گروه تروریستی داعش کار می گیرند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی موسیف، رئیس سازمان منطقه ای خارکف "روس تریدینایا" که اخیراً از منطقه خارکف بازدید کرده است، گفت: ارتش اوکراین در منطقه خارکف از شگردهای تروریست های داعش ("دولت اسلامی") استفاده می کند و به عنوان سپر پشت غیرنظامیان پنهان می شوند.
Флаг у Штаб-квартиры ООН в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
ناسیونالیست‌های اوکراینی نماینده سازمان ملل در خارکف را ربودند
موسیف گفت: "واقعیت این است که ما با این واقعیت روبرو هستیم که نیروهای اوکراین اساساً به یک سازمان تروریستی تبدیل شده اند. شگرد هایی که از سوی ارتش اوکراین کار گرفته می شود شگرد های داعش است . آنها به عنوان سپر انسانی پشت غیرنظامیان پنهان می شوند. آنها مردم را از مناطق تحت کنترل خود رها نمی‌کنند.
روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
روسیه بامداد روز پنجشنبه (24 فبروری) عملیات نظامی ویژه خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشتر گفته بود، که در خصوص عملیات نظامی ویژه در دونباس تصمیم گیری کرده است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان گفت، که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌ های مردمی دونباس درخواست کمک از روسیه دارند".
رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه همه ای مسئولیت این خونریزی‌ها بر عهده رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورهای جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند و به خانه برگردند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح تنها زیرساخت‌های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می‌کنند، هیچ چیز غیرنظامیان را تهدید نمی‌کند. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، نیروهای دونتسک و لوهانسک در حال پیشروی هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала