Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه رئالی و دو بارسایی در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
در صورتی که کاسمیرو، مندی و میلیتائو از رئال مادرید و اریک گارسیا و رونالد آرائوخو از بارسلونا در بازی‌های این هفته کارت زرد دریافت کنند، ال‌کلاسیکو برگشت را از دست خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و رئال مادرید در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لالیگا، به مصاف تیم‌‌های اوساسونا و مایورکا خواهند رفت و با انجام این بازی‌ها به استقبال ال‌کلاسیکوی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواهند رفت.
البته بارسلونا قبل از ال‌کلاسیکو باید دیدار برگشت در دور یک هشتم‌نهایی لیگ اروپا برابر گالاتاسرای را در ترکیه برگزار کند اما رئال مادرید بازی ندارد و می‌تواند استراحت کند.
یک هفته مانده به ال‌کلاسیکوی برگشت، سه بازیکن از رئال مادرید و دو بازیکن از بارسلونا در خطر از دست دادن این بازی حساس قرار دارند.
در صورتی که کاسمیرو، مندی و میلیتائو از رئال مادرید و اریک گارسیا و رونالد آرائوخو از بارسلونا در بازی‌های این هفته لالیگا کارت زرد دریافت کنند، ال‌کلاسیکوی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را از دست خواهند داد.
هر پنج بازیکن، 4 کارته اند و گرفتن کارت پنجم به معنای از دست دادن یک بازی است و در صورتی که به هر کدام از بازیکنان ذکر شده این اتفاق رخ دهد، نمی‌تواند برابر رقیب دیرینه به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала