Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیتی در یک قدمی جذب هالند؛ ستاره نروژی با مبلغ نجومی به اتحاد می‌آید + عکس

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
منچسترسیتی آماده است تا بند آزادسازی ارلینگ هالند را برآورده کند و انتظار دارد تابستان امسال او را با 130 میلیون دلار به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، درخشش ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند سبب شده تا باشگاه‌های مطرح اروپا به این بازیکن علاقه نشان دهند و برای به خدمت گرفتن وی تلاش کنند. تیم‌های بزرگ اروپا مانند رئال مادرید، پاریسن‌جرمن و بارسلونا به این بازیکن نروژی در چند ماه آخر علاقه نشان داده‌ بودند اما منچسترسیتی در این زمینه نسبت به سایر رقبأ پیشتاز است.
این بازیکن 21 ساله بند آزادسازی 63 میلیون پوندی (75 میلیون یور) دارد که می‌تواند در تابستان فعال شود و سران سیتی تصمیم گرفته‌اند این مبلغ را پرداخت و ستاره نروژِی را جذب کنند.
به گزارش تایمز اسپورت، سیتیزن‌ از قبل با شخص بازیکن و مدیر برنامه‌های به توافق نهایی دست یافته اند و دیگر مانعی در راه انتقال بازیکن نروژی به اتحاد وجود ندارد.
سیتی در حالی به جذب بازیکن نزدیک شده که چندی قبل آلوارز را از لیگ آرجانتین به خدمت گرفت و به نظر نمی‌رسید مهاجم دیگری به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала