Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای رومانو: مسی به بارسا برمی‌گردد؛ اما حالا نه!

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2022
عضو شوید
ستاره آرجنتینی که بعد از جدا شدن از بارسا شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، قصد بازگشت به نیوکمپ دارد.
به گزارش اسپوتنیک، فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی و کارشناس نقل و انتقالات فوتبال اروپا در مورد بازگشت احتمالی مسی مهاجم پاریسن جرمن به بارسلونا ادعایی کرده است.
طبق گفته‌ی رومانو، مسی در تابستان آینده به بارسا باز نخواهد گشت؛ بلکه در تابستان سال 2023 بعد از اتمام قرارداد با پی‌اس‌جی دوباره راهی بلوگرانا خواهد شد.
ملی پوش آرژانتینی تابستان گذشته به همکاری 21 ساله خود با بلوگرانا پایان داد و با انتقالی آزاد بهPSG پیوست. بارسلونا و مسی مایل به تمدید همکاری خود بودند، اما به دلیل محدودیت های مالی باشگاه مجبور شدند مسیری برعکس را طی کنند.
مسی با پاریسی ها قرارداد امضا کرد تا فصل جدیدی را در دوران ورزش حرفه‌ای خود باز کند. با این حال، دوران حضور این بازیکن 34 ساله با تیم مائوریسیو پوچتینو تا به اینجا اصلا خوب نبوده است.
بسیاری معتقدند که عملکرد این مهاجم در PSG تا کنون ضعیف بوده است. بنابراین، مسی با وجود اینکه تا پایان فصل آینده با غول های لیگ 1 قرارداد دارد، با بازگشت به بارسلونا پیوند خورده است.
با این حال رومانو احتمال پیوستن این بازیکن آرجنتینی به بلوگرانا در تابستان را رد کرده است.
این بازیکن 34 ساله هفت بار در 25 بازی در تمام رقابت‌ها برای تیم پوچتینو در این فصل موفق به گلزنی شده است. او همچنین 11 پاس گل برای هم تیمی های خود در این مدت ارسال کرده است.
با این حال، پیشنهاداتی مبنی بر ناراضی بودن برنده هفت بار توپ طلا در پاریس وجود دارد و این بازیکن ممکن است در سال 2023 برای یک فصل به بارسلونا بازگردد.
طبق گزارش ها، اطرافیان ستاره آرجنتینی احتمال بازگشت به نیوکمپ در سال جاری را رد کرده اند.
با این حال، بلوگرانا می تواند او را در پایان فصل 2022-23 و زمانی که قراردادش باPSG به پایان می رسد، دوباره برای مدت یک فصل به خدمت بگیرد زیرا مسی بعد از آن راهی لیگ آمریکا خواهد شد.
اینتر میامی که تحت مالکیت دیوید بکام قرار دارد برای جذب فوق ستاره پاریسن جرمن علاقه‌مند است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала