Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتظار نداشتم رونالدو هتریک کند؛ بهترین گلزن تاریخ، مشکل تیم نیست!

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک و پوگبا به تمجید و توصیف رونالدو پس از درخشش در بازی دیشب پرداختند.
به گزارش اسپوتنیک، ستاره تمام نشدنی یونایتد شب گذشته در ادامه رقابت های لیگ برتر در حالی که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته بود، با هتریکی تاریخی و دل چسپ در الترافورد موفق شد سه امتیاز مهمی به تیمش برابر تاتنهام هدیه دهد.
رونالدو شب گذشته با گلزنی و درخشش برابر سپرز با 806 گل زده در رده ملی و باشگاهی بالاتر از پله و جوزف پیکان برترین گلزن تاریخ فوتبال لقب گرفت.
رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ در نشست خبری بعد از بازی که با هتریک رونالدو با پیروزی شیاطین سرخ تمام شده بود، به توصیف ستاره تیمش پرداخت و گفت:
این بهترین عملکرد رونالدو از زمانی است که من سر مربی یونایتد شدم. او با زدن این سه گل، ضمن اینکه جاه طلبی اش را دوباره نشان داد، بلکه به ما نیز ثابت شد که چقدر برای ما بازیکن مهمی است. او واقعا بازیکنی است که میتوان با کارهایش، 70 هزار نفر را بلند کند. البته این کار با حرکات تیمی انجام میشود، ولی او به تنهایی این کار را میکند. راستش را بخواهید انتظار داشتم رونالدو به تاتنهام گل بزند، اما انتظار هتریک را نداشتم.
در همین حال، پوگبا هم تیمش رونالدو نیز پس از پیروزی ارزشمند شیاطین سرخ برابر تاتنهام با هتریک رونالدو به توصیف این ستاره پرتگالی پرداخت و در خصوص او گفت:
نیازی به صحبت کردن در مورد کریستیانو نیست؛ همه او را می‌شناسند. او هرگز مشکل نبوده است. ما بهترین مهاجم تاریخ را در تیم‌مان داریم، پس او هیچ وقت مشکل نیست. او نمی‌تواند یک مشکل باشد. عملکرد او و کل تیم بی نظیر بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала