Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سقوط بارسا ازمیان 4 تیم پس از برتری بتیس + عکس

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Зенит" - "Бетис"سقوط بارسا ازمیان 4 تیم پس از برتری بتیس
Футбол. Лига Европы. Матч Зенит - Бетисسقوط بارسا ازمیان 4 تیم پس از برتری بتیس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2022
عضو شوید
پیروزی امشب رئال بتیس برابر اتلتیک بیلبائو سبب کنار رفتن بارسلونا از منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا گردید.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال بتیس در بازی خانگی به میزبانی بنیتو ویامارین برابر اتلتیک بیلبائو با حساب 1-0 به برتری رسید.
با این برتری این تیم سبب شد تا بارسلونا از منطقه لیگ قهرمانان اروپا در لالیگا خارج شود. با این حساب بارسلونا در بازی امشب برابر اوساسونا محکوم به برتری رسید تا از سد حریف‌اش گذشته و دوباره به جایگاه خود در منطقه لیگ قهرمانان بازگردد.
بتیس اکنون با 49 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، دو امتیاز کمتر از اتلتیکو گرفته که با 51 امتیاز سوم است اما تنها یک امتیاز بیشتر از آبی‌واناری‌ها دارد.
آبی‌واناری‌ها با 3 امتیاز بیشتر اما با انجام 28 بازی به رده چهارم رسیده بودند و بازی با اوساسونا در انتظار تعویق بود و همچنین بازی با رایو که در 24 مارچ برگزار می‌شود به تعویق افتاد. جالب این‌که بارسا و اتلتی مساوی بودند اما میانگین گل بهتری برای کاتالان‌هادر نظر گرفته شده است.
شرایط بهتر شده زیرا سویا که دوم است از تساوی (1-1) در خانه رایو فراتر نرفته و یک بار دیگر دو امتیاز از دست داده است.
بارسلونا می‌تواند جایگاه از دست رفته را بازیابی کند و اگر درست باشد، این تیم به بازی دوشنبه مایورکا و رئال مادرید چشم خواهد دوخت. روی کاغذ اگر بارسا مقابل اوساسونا، بازی معوقه خود و نیز ال‌کلاسیکو را پیروز شود، می‌تواند تنها شش امتیاز از سفیدپوشان عقب‌تر باشند که هنوز تفاوت قابل‌توجهی برای غلبه بر آن وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала