Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش هافبک رئال به پیروزی ورزشکار افغان در مبارزات آزاد + عکس

© Photo / فرید بشارت ورزشکار ام ام ای افغانستانفرید بشارت ورزشکار ام ام ای افغانستان
فرید بشارت ورزشکار ام ام ای افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2022
عضو شوید
فده والورده ستاره رئال مادرید جریان مبارزه فرید بشارت ورزشکار افغان را تماشا کرده و به پیروزی وی واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که فرید بشارت برادر جاوید بشارت (سومین نماینده کشور در UFC) با برتری در آخرین مسابقه‌اش به رکورد حرفه‌ای 8 پیروزی متوالی (بدون باخت) دست یافت.
فده والورده این مبارزه وی را تماشا کرد و سپس پیروزی او را به نحوی در استوری اینستاگرام خود جشن گرفت. والورده ویدیویی از او را با عنوان " یک افتخار" منتشر کرد که در مقابل فرید بشارت نیز با انتشار این استوری، نوشت: "وای پادشاه آینده." که به نوعی تمجید دو طرفانه به حساب می‌رودو
این به نوعی نشان می‌دهد که ملی پوش اروگوئه‌ای رئال علاقمندی خاص به مبارزات آزاد دارد و هر دو ورزشکار در صفحه‌ی اینستاگرام هم‌دیگر را دنبال می‌کنند.
البته این در حالی‌ست که فرید بشارت خود یکی از هواداران پرشور رئال مادرید است و بیشترین ستاره‌های رئال را او فالو کرده است.
مبارز متولد افغانستان که فعلا در لندن زندگی می‌کند در 12 مارچ 2022 در کلاس وزنی "فیدرویت" Featherweight برابر "رائول گوزمان" (ونزوئلایی) به برتری رسید، همین امر سبب واکنش هافبک جوان رئال مادرید در مورد پیروزی او گردید.
گفتنی‌ست که "فرید بشارت" معروف به وحشی فعلا در میان 104 ورزشکار برتر حرفه‌ای بریتانیا/ایرلند رتبه دهم را در اختیار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала