وزارت دفاع روسیه: 180 مزدور خارجی در اوکراین کشته شدند

© Sputnik / Press-service of the Ministry of Defence of the Russian FederationОфициальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков
Официальный представитель министерства обороны РФ генерал-майор Игорь Конашенков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2022
عضو شوید
وزارت دفاع فدراسیون روسیه از کشته شدن 180 مزدور خارجی در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه از یورش با جنگ افزار های دقیق به ساختارهای نظامی اوکراین در نزدیکی لویو خبر داد.
وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که 180 مزدور خارجی و تسلیحات ارسال شده به ارتش اوکراین از خارج در نتیجه حمله با سلاح های هدایت دقیق به تأسیسات نظامی اوکراین در منطقه لویو از بین برده شدند.
ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه گفت: صبح روز 13 مارچ، جنگ افزارهای دوربرد با دقت بالا به مراکز آموزشی نیروهای مسلح اوکراین در روستای استاریچی و در میدان آموزشی نظامی یاوروفسکی حمله کردند. در این تأسیسات، رژیم کی‌یف نقطه‌ای را برای آموزش و هماهنگی رزمی مزدوران خارجی پیش از فرستادن به مناطق خصمانه علیه پرسنل نظامی روسیه و همچنین یک پایگاه ذخیره سلاح و تجهیزات نظامی که از کشورهای خارجی می‌آمد، جا به جا کرده بود.
کوناشنکوف گفت: "در نتیجه این یورش، 180 مزدور خارجی و محموله بزرگی از جنگ افزار های خارجی از بین برده شد. از بین بردن مزدوران خارجی که وارد خاک اوکراین شده بودند، ادامه خواهد داشت".
همانطور که کوناشنکوف پیش از این گزارش داده بود، مزدوران در اوکراین در حال انجام خرابکاری و حمله به تجهیزات نظامی و هوانوردی روسیه هستند. چنین حملاتی با استفاده از سلاح های غربی انجام می شود: سیستم های ضد تانک جاویلین Javelin (ایالات متحده آمریکا)، NLAW (بریتانیا) و سیستم های دفاع هوایی قابل حمل انسان-استینگر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала