اصابت چندین موشک در نزدیکی کنسولگری امریکا در اربیل عراق

© AP Photo / DPA / Ingo WagnerВоеннослужащий из США наблюдает за разгрузкой американской военной техники в немецком городе Бремерхафен. Архивное фото
Военнослужащий из США наблюдает за разгрузкой американской военной техники в немецком городе Бремерхафен. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2022
عضو شوید
منابع خبری از شنیده شدن صداهای انفجار و اصابت چندین موشک در نزدیکی کنسولگری امریکا در شهر اربیل در مرکز اقلیم کردستان عراق خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی رووداو به نقل از اداره مبارزه با تروریسم کردستان در توئیتر خود گزارش داد: "دوازده موشکی که اربیل را مورد حمله قرار دادند از خارج از کردستان عراق و عراق شلیک شدند."
تعطیلی کنسولگری امریکا در چین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2020
تعطیلی کنسولگری امریکا در چین
پیشتر پورتال شفق نیوز به نقل از یک منبع در نیروهای امنیتی گزارش داده بود که منطقه نزدیک کنسولگری امریکا در اربیل هدف حملات موشکی قرار گرفته و در نتیجه آن ساختمان مجاور شبکه تلویزیونی کردستان 24 آسیب دیده است. به گفته وزارت بهداشت محلی، در جریان این حمله کسی آسیب ندیده است.

این پرتال خبری به نقل از مدیریت فرودگاه اربیلل گزارش داد، که فرودگاه طبق روال عادی به کار خود ادامه می دهد و پروازها لغو نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала