Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام تراز مالی تیم‌های لالیگا؛ رکور منفی بارسا و شرایط خوب رئال برای دومین فصل متوالی

© REUTERSLa Liga
La Liga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
سازمان لالیگا تراز مالی جدید تیم‌ها را مشخص کرد که براساس آن رئال مادرید برای دومین فصل متوالی در بالاترین رده قرار گرفت و تراز مالی بارسا بار دیگر منفی شد.
به گزارش اسپوتنیک، لالیگا بعد از بسته شدن اخیر پنجره نقل و انتقالات ماه جنوری 2022، آخرین سقف حقوق را برای هر یک از باشگاه‌های عضو، مشخص کرده است.
براساس اعلام این سازمان، باشگاه رئال مادرید برای دومین فصل متوالی بهترین تراز مالی را دارد و تراز مالی بارسلونا همچنان منفی شده است.
براساس این گزارش، رئال مادرید با تراز 739 میلیون و 163 هزار یورو همچنان از لحاظ اقتصادی باثبات ترین باشگاه اسپانیا است و شرایط بسیار خوبی دارد.
تراز مالی بارسلونا اما منفی 144 میلیون و 353 هزار یورو است و این نشان می‌دهد که هنوز شرایط مالی بلوگرانا خوب نیست و لاپورتا و تیمش کار زیادی دارند تا شرایط خود شان را از لحاظ اقتصادی بهبود بخشند.
این در حالی است که تراز مالی باشگاه بارسلونا در ابتدای فصل 97 میلیون و 940 هزار یورو بود و خریدهای بارسلونا در زمستان باعث منفی شدن این تراز شده است.
پس از رئال مادرید، سویا و اتلتیکومادرید بهترین تراز مالی را دارند و بارسلونا تنها باشگاهی است که تراز مالی منفی دارد.
با توجه به این موضوع شاهد محدومیت‌های بیشتر در نقل‌وانتقالات تابستان آینده برای بارسلونا از سوی سازمان لالیگا خواهیم بود و این باشگاه توان خریدهای بزرگ را نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала