Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنش در باشگاه بایرن مونیخ؛ نارضایتی کادر فنی از مدیران

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ Germany Soccer Champions League Leipzig
یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ  Germany Soccer Champions League Leipzig - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
یک رسانۀ آلمانی مدعی است که یولیان ناگلزمان از مدیران باشگاه ناراض است و این موضوع را به آن‌ها بیان کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، تا چند هفته قبل بایرن مونیخ شرایط ایده‌آل داشت و همه چیز خوب به نظر می‌رسید اما تساوی برابر سالزبورگ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، و دو تساوی متوالی برابر بایرلوکوزن و هافنهایم سبب شده تا اوضاع اندکی آشفته شود و رسانه‌های آلمانی از وجود نارضایتی میان کادر فنی و مدیران بایرن سخن بگویند.
طبق گزارش شپورت آینس آلمان، یولیان ناگلزمان از ترکیبی که مدیران باشگاه در آغاز فصل برای او گرد هم آورده‌اند، رضایت ندارد و نارضایتی خود را به خاطر فاصله زیاد کیفیت بازیکنان کلیدی تیمش و بازیکنان نیمکت‌نشین به گوش سران باشگاه رسانده‌است.
به باور ناگلزمان، جانشین بازیکنانی چون لواندوفسکی، نویر و سانه، در حد و اندازه‌های این بازیکنان نیستند و در غیاب آن‌ها چوپو موتینگ، فراشتل و برخی دیگر بازیکنان نمی‌توانند عملکردی نزدیک به آن‌ها ارائه دهند.
این نشریه انجام دو تعویض از پنج تعویض را دلیلی بر نارضایتی از ستاره‌هایی که در اختیار دارد، عنوان کرده و مدعی است که ناگلزمان نمی‌تواند با جرأت تعویض‌هایش را انجام دهد.
باشگاه بایرن مونیخ تا حال در این مورد ابراز نظر نکرده و صحت و سقم این موضوع تا هنوز مشخص نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала