Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به سختی شکست می‌خورد؛ صادقانه بگویم امیدی به قهرمانی نداریم!

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
ژاوی معتقد است که رئال مادرید به سختی شکست می‌خورد و حتی شکست این تیم در سانتیاگو برنابئو ما را به قهرمانی نمی‌رساند ولی خوش‌بین هستیم.
تیم بارسلونا در هفته بیست و هشتم لالیگا، در مصاف با اوساسونا به برتری 4 بر صفر دست پیدا کرد تا به رتبه سوم لالیگا صعود کند.
ژاوی هرناندز بعد از پیروزی بارسلونا در مسابقه شب گذشته خود مقابل اوساسونا در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.
او ابتدا در خصوص درخشش دو ستاره جدید این تیم گفت:
"همان‌طور که گفته بودم، فران تورس نیاز به زمان داشت تا گلزنی‌های خود را آغاز کند و این اتفاق شروع شده است. عثمان دمبله گلی نزد اما سازنده گل‌های مهمی بود و در کنار دیگر بازیکنان تیم، بهترین بازی ممکن را انجام داد."
سرمربی آبی‌اناری‌ها در ادامه گفت:
"تمامی عناصر تهاجمی تیم نمایش مورد انتظار را ارائه کردند اما دمبله به شکل خاصی تأثیرگذاری‌اش را نشان داد. برای محافظت از پیکه او را تعویض کردم و آماده خواهیم شد تا در بازی برگشت با گالاتاسرای برنده شویم."
ژاوی در پایان در خصوص امکان قهرمانی تیمش در در لالیگا گفت:
"برای قهرمانی در لالیگا خوش‌بین هستیم اما بسیار سخت شده است چون رئال مادرید امتیاز از دست نمی‌دهد. حتی اگر در سانتیاگو برنابئو این تیم را شکست دهیم باز هم باید شاهد ناکامی این تیم برابر رقبای دیگر باشیم ولی رئال مادرید تنها دو شکست در این فصل داشته و به سختی تسلیم حریفان می‌شود."
اکنون باید دید که شاگردان ژاوی مقابل گالاتاسرای چه عملکردی خواهند داشت و در لیگ اروپا به کجا می رسند، سپس نوبت به ال کلاسیکو و جدال حساس با رئال مادرید می رسد که به نوعی ژاوی در آن بازی می تواند نشان دهد که بارسلونا زیر نظر او پیشرفت چشمگیری داشته است یا نه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала