Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رابطۀ سرد مسی و بارسلونا؛ امکان بازگشت وجود دارد؟

© AFP 2023 / MANU FERNANDEZمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
لیونل مسی رابطه خوبی با مدیران بارسلونا ندارد و این موضوع بازگشت او را به باشگاه محبوبش اندکی کمرنگ می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی به بهترین شکل ممکن از بارسلونا جدا نشد زیرا مهاجم آرجانتینی مشتاق به تمدید قرارداد خود بود، اما خوان لاپورتا رئیس باشگاه موضوع تمدید او را چند بار به تعویق انداخت و در نهایت اعلام کرد که قادر به تمدید با او نیست و وی می‌تواند به صورت آزاد جدا شود.
جدایی با این شیوه سبب شد تا مسی رابطه خود را سران بارسلونا به هم بزند و با نارضایتی راهی پاریسن‌جرمن شود.
لئو در این باشگاه خوشحال نیست و یکی از بدترین فصل‌های دوران بازیگری‌اش را تجربه می‌کند. او ضمن این که در امر گُلزنی ناموفق بوده، عملکردش در بازیسازی، کاری که در بارسلونا به بهترین شکل انجام می‌داد نیز ضعیف بوده است.
هوو شدن ستاره آرجانتینی در پارک د پرانس سبب شده تا وی بیشتر از گذشته فشار حس کند و از حضور در پاریس به صورت علنی ابراز نارضایتی کند.
همین موضوع سبب شده تا مارکا و آ.اس در گزارش‌هایی جداگانه مدعی شوند که خورخه مسی مدیربرنامه و پدر لیونل مسی، با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به تماس شده و در مورد بازگشت لئو صحبت کرده‌اند.
منابع آگاه اما بازگشت مسی را دشوار می‌دانند زیرا این باشگاه توان پرداخت دستمزد وی را ندارد و رابطه سرد طرفین نیز این موضوع را دشوار خواهد کرد.
این در حالی‌ست که مسی در مراسم خداحافظی‌اش از بارسلونا، مدعی شد که روزی دوباره برخواهد گشت تا برای باشگاه مورد علاقه‌اش خدمت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала