Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یونایتد: انتظار دارم رونالدو همانند بازی با تاتنهام برابر اتلتیکو هم بدرخشد

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری قبل از تقابل با اتلتیکومادرید، به تمجید از رونالدو پرداخت و اظهار داشت که انتظار دارد وی همانند بازی با تاتنهام، برابر اتلتیکومادرید نیز بدرخشد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد بامداد چهارشنبه در ورزشگاه اولدترافورد، میزبان اتلتیکومادرید در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و با توجه به تساوی 1-1 در دیدار رفت، کار سختی در خانه دارد.
رالف رانگنیک سرمربی شیاطین سرخ، در نشست خبری قبل از برگزاری به تمجید از رونالدو پرداخت و اظهار داشت که انتظار دارد وی همانند بازی با تاتنهام، برابر اتلتیکومادرید نیز بدرخشد.

وی گفت:" نگران ریکاوری رونالدو نیستم چرا که او مراقب خود و بدنش است. او خوب می‌داند که چه باید بکند. هت‌تریک برابر اتلتیکو مادرید؟ خواهیم دید. زدن سه گل هرگز آسان نیست. در مجموع عملکرد رونالدو برابر تاتنهام خوب بود و این همان چیزی است که انتظار دارم در بازی فردا ببینم. البته این فقط در مورد کریستیانو نیست و به کل تیم مربوط می‌شود. ما در نیمه اول بازی رفت برابر اتلتیکو متوجه اشتباهات خود شدیم و اینکه از چه کارهایی باید اجتناب کنیم. ایده‌ها و برنامه‌های تاکتیکی مشخصی برای بازی فردا داریم و دیگر مسائل به انرژی و توان بازیکنان در زمین بر می‌گردد."

رالف در حالی در مورد رونالدو این صحبت‌ها را مطرح کرده که وی تجربه هت‌تریک برابر تیم اتلتیکومادرید را با پیراهن رئال مادرید و یوونتوس دارد و بعید نیست که بار دیگر برابر شاگردان سیمئونه بدرخشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала