Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست 9 نفره مدیران پی‌اس‌جی برای جانشینی پوچتینو؛ از زیدان تا آرتتا + عکس

CC BY-SA 4.0 / Frenchyfoot / Parc des Princes - vue de la facadeParc des Princes - vue de la facade
Parc des Princes - vue de la facade - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
مدیران پاریسن‌جرمن فهرستی از مربیان مورد نظر شان برای جانشینی پوچتینیو را تهیه کرده‌اند که در کمال تعجب نام آرتتا و کونته نیز شامل می‌باشد.
به گزارش اسپوتنیک، حذف پاریسن‌جرمن برابر رئال مادرید در دور یک هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با وجود کسب پیروزی در دیدار رفت و پیش افتادن در دیدار برگشت، هواداران و مدیران تیم پاریسی‌ را شدیداً عصبانی ساخته و آن‌ها خواهان اخراج مائوریسیو پوچتینو هستند.
اخراج این مربی آرجانتینی در این مقطع فصل کار درستی به نظر نمی‌آید و از سویی هم گزینه‌های مورد نظر در دسترس نیستند. در تابستان آینده اما اخراج پوچتینو قطعی است و از همین رو مدیران باشگاه از حالا کار برای پیدا کردن جانشین وی را آغاز کرده‌اند.
در همین حال نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شده که سران پی‌اس‌جی، فهرست 9 نفره از مربیان مورد نظر شان را آماده کرده‌اند و در تابستان آینده یکی از این گزینه‌ها هدایت پاریسی‌ها را به عهده خواهد گرفت.
طبق این گزارش، زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید در صدر فهرست مدیران پی‌ا‌س‌جی قرار دارد و مالکان قطری پاریسن‌جرمن تمام تلاش شان را خواهند کرد تا وی را جانشین پوچتینو سازند.
میکل آرتتا از آرسنال، آنتونیو کونته از تاتنهام، ماسیمیلیانو آلگری از یوونتوس، اریک تن هاگ از آژاکس، دیگو سیمئونه از اتلتیکو مادرید، سیمونه اینزاگی از اینترمیلان و تیاگو موتا سرمربی اسپزیا نیز در لیست نهایی قرار دارند.
حالا دیده شود که در پایان فصل چه کسی هدایت پاریسن‌جرمن پُر ستاره که رویایی مالکانش قهرمانی در اروپا است را به عهده خواهند گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала