Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

معرفی سرمربی و کمک مربی جدید تیم ملی فوتسال افغانستان

© Photo / AFF / مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستانمجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان
مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان، مجید مرتضایی مربی با تجربه فوتسال کشور ایران را تا پایان مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، بعنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال افغانستان معرفی کرد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فدراسیون فوتبال افغانستان، رهبری فدراسیون فوتبال افغانستان، "مجید مرتضایی" مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا که دارای مدرک مربیگری "LEVEL 2" آسیا می‌باشد و سابقه مربیگری در تیم فرش آرای مشهد لیگ برتری کشور ایران، را در کارنامه دارد، تا پایان مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال معرفی کرد.
همچنین محسن رضایی ستاره پیشین تیم ملی فوتسال افغانستان که دارای مدرک مربیگری "LEVEL 1" آسیا است، به عنوان کمک مرتضایی معرفی شده‌است.
تیم ملی فوتسال افغانستان در مقدماتی صعود به جام ملت های آسیا در گروپ B و در حوزه مرکز و جنوب آسیا با تیم های تاجیکستان، ازبیکستان و نیپال هم گروه است.
این رقابت ها از تاریخ 1 تا 15 اپریل 2022 در کشور قرغیزستان برگزار خواهد شد که از هر گروه دو تیم اول و دوم، راهی رقابت‌های جام ملت های آسیا خواهند شد.
گفته می‌شود که مرتضایی از قبل مسئولیت تیم ملی را به عهده گرفته و کمپ انتخابی و تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتسال به منظور حضور هر چه بهتر و قدرتمند در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در شهر مشهد ایران با حضور 25 بازیکن زیر نظر وی ادامه دارد.
قرار است پس از برگزاری تمرینات و دیدارهای تدارکاتی از قبل تنظیم شده، 16 بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا انتخاب شوند.
لازم به ذکر است که تیم ملی فوتسال افغانستان به زودی در یک دیدار تدارکاتی و تمرینی در کشور ایران به مصاف یک حریف آسیایی خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала