ملیتوپل و خرسون تحت کنترل روسیه قرار گرفت

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-72 во время командно-штабных учений "Кавказ-2020" на полигоне "Раевский" в Новороссийске
Танки Т-72 во время командно-штабных учений Кавказ-2020 на полигоне Раевский в Новороссийске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
جنرال میزینتسف: نواحی ملیتوپل و خرسون اوکراین تحت کنترل کامل قوای مسلح روسیه قرار گرفت.
تورن جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه گفت که نئونازی‌های اوکراینی همچنان از "حالت سکوت" برای سازماندهی مجدد و بازیابی توانایی رزمی استفاده می‌کنند.
به گفته وی، با استفاده از کنترل عینی، از جمله استفاده از طیارات بدون سرنشین، نیروهای مسلح روسیه دائماً تمام تغییرات وضعیت در مسیر بشردوستانه را ثبت می کنند.
Учения артиллерийских подразделений на Сергеевском полигоне в Приморском крае - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
حمله مؤفقانه قوای روسیه به انبار تسلیحات و مهمات اوکراین+ویدیو
وی گفت که از ده مسیر که روسیه پیشنهاد نموده، مقامات اوکراین تا به امروز تنها بر روی سه مسیر به توافق رسیده اند، اما حالا، بار دیگر به کریدور بشردوستانه در فدراسیون روسیه موافقت نکرده اند. روسیه با یازده کریدور بشردوستانه اضافی پیشنهاد شده توسط کیف در مسیرهای کیف، زاپوروژیه، ماریوپل، لوگانسک و دونتسک موافقت کرد.
جنرال میزینتسف خاطرنشان کرد که در همان زمان، درخواست های طرف اوکراینی برای تحویل محموله های بشردوستانه به ملیتوپل و خرسون پوچ به نظر می رسد. بار دیگر به اطلاع شما می‌رسانیم که این شهرها تحت کنترل کامل ما هستند، جمعیت آن‌ها همچنان به زندگی مسالمت‌آمیز خود ادامه می‌دهند و از طرف فدراسیون روسیه همه چیز مورد نیاز فراهم می‌شود. هیچ مشکلی در ارائه کمک به ساکنان این شهرک‌ها وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала