Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت دو بازیکن کلیدی یونایتد به تمرینات یک روز مانده به تقابل حساس با اتلتیکو مادرید

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
برونو فرناندز و لوک شاو، دو ستاره منچستریونایتد که به دلیل ابتلأ به کرونا، بازی برابر تاتنهام را از دست داده‌بودند، امروز به تمرینات بازگشتند و به نظر می‌رسد مشکلی برای حضور در دیدار برابر اتلتیکومادرید نخواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد بامداد چهارشنبه در ورزشگاه اولدترافورد، میزبان اتلتیکومادرید در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و با توجه به تساوی 1-1 در دیدار رفت، کار سختی در خانه دارد.
حضور برونو فرناندز و لوک شاو، دو ستاره ترکیب ثابت شیاطین سرخ در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار داشت زیرا هر دو بازیکن به دلیل ابتلأ به ویروس کرونا، بازی حساس برابر تاتنهام را که با پیروزی 2-3 یونایتد به پایان رسید، از دست داده‌بودند.
هر دو بازیکن امروز در تمرینات گروهی اشتراک کردند و آزمایش آن‌ها منفی شده است. به این ترتیب برونو و شاو برای حضور در دیدار برابر اتلتیکومادرید مشکلی نخواهند داشت و می‌توانند تیم شان را همراهی کنند.
باشگاه منچستریونایتد حضور هر دو بازیکن را در تمرینات تایید کرده و آن‌ها امروز بدون مشکل در کارینگتون تمرین کرده‌اند.
بدون شک بازگشت این بازیکنان به تمرینات خبری خوبی برای رالف رانگنیک است زیرا هر دو عملکرد خوبی داشته اند و در ترکیب ثابت موثر بوده‌اند.
شاو در سمت چپ خط دفاع عملکرد خیره‌کننده داشته و در بازی‌هایی که برای یونایتد به میدان رفته، کمتر از سمت او دروازه دخیا تهدید شده‌است.
فرناندز نیز عملکرد بسیار خوبی در میانه زمین داشته و تا اینجای فصل در تمامی رقابت ها 9 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала