Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تأثیر مُخرب تراز مالی منفی بارسا روی روند جذب هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
سقف دستمزد باشگاه بارسلونا، 144- میلیون یورو است و با این شرایط بلوگرانا قادر به جذب ستاره گران‌قیمت در تابستان آینده نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، سازمان لالیگا امروز تراز مالی جدید تیم‌ها را مشخص کرد که براساس باشگاه بارسلونا تنها باشگاهی است که سقف دستمزد آن هنوز منفی است و میزان منفی 144 میلیون یورو می‌باشد.
با این شرایط سازمان لالیگا، در نقل‌وانتقالات تابستانی محدودیت‌های بیشتری بر باشگاه بارسلونا وضع خواهد کرد و این می‌تواند روی جذب بازیکنان بزرگ در تابستان آینده تأثیر منفی بگذارد.
این بدان معناست که به ازای هر یورویی که بارسلونا می‌خواهد برای امضای قرارداد یا تمدید قرارداد خرج کند، باید چهار یورو از فروش یا کاهش حقوق دریافت کند.
بارسلونا که ارلینگ هالند را به عنوان اصلی‌ترین هدف خود برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی تعیین کرده‌است، به دلیل مشکلات اقتصادی و سقف دستمزد منفی قادر به جذب این بازیکن نخواهد بود.
حالا اگر بارسلونا قصد دارد تا هالند را به خدمت بگیرد، باید هزینه‌های خودش را به صورت چشم‌گیر کاهش دهد و چندین بازیکن را باید بفروشد تا بتواند ستاره نروژی را خریداری کند.
بارسا در حالی در شرایط بسیار دشوار قرار گرفته که رئال مادرید رقیب سنتی شان و دیگر مشتری هالند شرایط بسیار خوبی دارد و می‌تواند به صورت همزمان امباپه و هالند را جذب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала