Meta اجازه انتشار ترور رهبران کشور را نمی دهد

© REUTERS / FacebookГенеральный директор Facebook Марк Цукерберг объявляет о переименовании Facebook в Meta
Генеральный директор Facebook Марк Цукерберг объявляет о переименовании Facebook в Meta - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2022
عضو شوید
نیک کلگ، معاون شرکت Meta گفت، متا اجازه نمیدهد که کسی در شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام فراخوان های ترور سران کشورها نشر شود.
به گزارش اسپوتنیک، اندی استون، سخنگوی این شرکت، پیشتر گفته بود، متا پلتفرم، با توجه به رویدادهای اوکراین، به طور مؤقت ممنوعیت تحریک به خشونت علیه اردوی روسیه در شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام را لغو کرده است.
فیس‌بوک به «متا» تغییر نام داد. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
چندرسانه ای
تغییر برند فیسبوک به متا (Meta) توسط زاکربرگ تائید شد
به گزارش رویتر، سیاست جدید همچنین اجازه می دهد تا درخواست مرگ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی او را صادر کنند. پس از آن، محکمه عالی فدراسیون روسیه اعلام کرد که از محکمه می‌خواهد تا شرکت Meta (مالک شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام و پیام‌رسان واتس‌اپ) را به عنوان یک سازمان افراطی به رسمیت بشناسد و فعالیت آن را در روسیه ممنوع کند.
به گفته نیک کلگ، این شرکت در حال شفاف سازی موضع خود است تا کسی نتواند آن را توجیه کننده خشونت علیه "روس ها به طور عموم" تفسیر کند.
کلگ نوشت: "بنابراین، برای رفع هر گونه ابهام، دستورالعمل‌های خود را محدودتر می‌کنیم تا روشن کنیم که اجازه مرگ برای سران کشورها را در سکوهای خود نمی‌دهیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала