Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: زود است در مورد قهرمانی صحبت کنم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید به تمجید از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر مایورکا پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های هفته بیست و هشتم لالیگا تیم رئال مادرید میزبان مایورکا بود و موفق شد با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داده و جایگاهش در صدر جدول را بهبود ببخشد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در نشست خبری بعد از کسب پیروزی مقابل مایورکا حاضر شد و در پیوند به شرایط تیمش صحبت کرد.
آنچلوتی ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:
"خوشبختانه ما از نظر بدنی و ذهنی در شرایط خوبی به سر می‌بریم. بازی بسیار خوبی رابه ویژه در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم."
سرمربی کهکشانی‌های مادرید در ادامه در مصدومیت بازیکنانش در این بازی گفت:
"مصدومیت‌‌ها چندان جدی به نظر نمی‌رسند اما باید تا چهارشنبه صبر کنیم. داور عملکرد خوبی داشت. مندی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است. فکر می‌کنم رودریگو فقط ضربه خورد و درد داشت."
سرمربی رئال مادرید در پایان در خصوص قهرمانی در لالیگا گفت:
مکان از دست دادن قهرمانی در لالیگا با وجود 10 امتیاز اختلاف؟ ببینید من یک فینال لیگ قهرمانان را در حالی که سه بر صفر جلو بودم، باختم. این موضوع دیگر اتفاق نخواهد افتاد."
رئال با پیروزی که در این بازی به دست آورد 66 امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم جدول رده بندی به 10 امتیاز افزایش داد این درحالی است که تا پایان لیگ تنها 10 هفته دیگر باقی مانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала