Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگرداندن گران‌ترین بازیکن به نیوکمپ؛ پیشنهاد پاریسی‌ها به بارسا

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
"فوت‌مرکاتو" گزارش کرده که پاریسن‌جرمن، نیمار ستاره گران‌قیمت تاریخ فوتبال را به چند باشگاه بزرگ و بارسا پیشنهاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ حذف این تیم از لیگ قهرمانان؛ پس‌لرزه‌های بزرگی را برای فصل آینده در تیم فرانسوی ایجاد کرده است. دو نفر از کسانی که پس از شکست اروپا به آنها اشاره شد، لئو مسی و نیمار بودند که روز یکشنبه مقابل "ژیروندین" توسط هواداران شان مورد اعتراض قرار گرفتند و در فرانسه کم کم متوجه شدند که یکی از این دو؛ فصل بعد در پاریس حضور نخواهند داشت.
پرونده نیمار به دلیل عملکرد ضعیف او پیچیده‌ترین به نظر می‌رسد و پورتال فرانسوی "فوت‌مرکاتو" اطمینان می‌دهد که پی‌اس‌جی چندین هفته است که این بازیکن برزیلی را به باشگاه‌های قدرتمند اروپا از جمله بارسا پیشنهاد می‌دهد. در پاریس به دنبال راه حلی برای نیمار هستند که هنوز سه فصل دیگر تا سال 2025 قرارداد دارد و امیدوارند به راه حلی خوبی برسند تا آسیب اقتصادی نبینند. انتقال 222 میلیون یورویی او در حال حاضر مستهلک شده است. در حال حاضر با توجه به اطلاعات ذکر شده، بارسا قصد ندارد روی بازگشت نیمار سرمایه‌گذاری کند، زیرا دستمزد او حدود 30 میلیون یورو خالص در هر فصل است و اهداف دیگری نیز در اولویت قرار دارند.
با این حال جدایی احتمالی نیمار به پاریسن‌ژرمن اجازه می‌دهد تا یکی از بالاترین چیپ‌های تیم را منتشر کند و فرانسوی‌ها سعی کنند تقریباً یک چک سفید برای کیلیان امباپه ارائه کنند، کسی که هنوز تمدید نشده و همه چیز نشان می‌دهد که او در نهایت به رئال مادرید خواهد رسید.
نیمار در 30 سالگی روزهای خوبی را در پاریسن‌جرمن سپری نمی‌کند و اگر این بازیکن برزیلی تصمیم بگیرد در تابستان به دوران حضورش در فرانسه پایان دهد، باید مراقب باشیم. آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که نیمار دیگر در پاریس دست نخورده نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала