Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه تقابل سرخ‌ها با آرسنال؛ تأیید دو مصدوم برای لیورپول

CC0 / / لوگوی باشگاه لیورپول
لوگوی باشگاه لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در آستانه دیدار تیم‌اش با آرسنال مصدومیت دو بازیکن‌اش را تأیید کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در آستانه بازی دو تیم فوتبال آرسنال و لیورپول؛ یورگن کلوپ سرمربی سرخ‌ها تایید کرد که جیمز میلنر و کنستانتینوس تسیمیکاس سفر به آرسنال در لیگ برتر را از دست خواهند داد. این مربی آلمانی اعلام کرد که این دو به دلیل بیماری از تیم خارج شده‌اند.

کلوپ قبل از بازی مقابل توپچی‌ها گفت: "کوناته برگشته است. میلنر و تسیمیکاس در این بازی بیرون هستند. فکر می‌کنم همین است."

سرخ‌ها هافبک‌های متعددی دارند که می‌توانند در غیاب جیمز میلنر با آن به میدان بروند. بازیکنانی مانند تیاگو آلکانترا، نبی کیتا و جوردن هندرسون همگی برای حضور در مقابل توپچی‌ها در رقابت هستند.
در همین حال، اندی رابرتسون گزینه اول دفاع چپ لیورپول است و همیشه قرار بود بدون توجه به در دسترس بودن تسیمیکاس در روز چهارشنبه شروع کند.
جدال در ورزشگاه امارات یک بازی حیاتی برای هر دو طرف است. پس از تساوی 0-0 منچسترسیتی مقابل کریستال پالاس در روز دوشنبه، لیورپول به دنبال ادامه بردهای خود در لیگ برتر است. سرخ‌ها در حال حاضر با یک بازی کمتر از صدرنشینان لیگ فاصله دارند. یک برد باعث می‌شود آنها فاصله را فقط به یک امتیاز کاهش دهند.
از سوی دیگر، آرسنال به دنبال تقویت جایگاه خود در رده چهارم لیگ برتر است. تیم میکل آرتتا پس از پیروزی 2-0 مقابل لسترسیتی، در حال حاضر با کسب 51 امتیاز از 26 بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
آنها یک امتیاز از منچستریونایتد رده پنجمی فاصله دارند و همچنین سه بازی در پیش دارند.
لیورپول و آرسنال دو تیم از خوش فرم‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند.
این بازی در ورزشگاه امارات با دو تیم از خوش فرم‌ترین تیم‌های لیگ برتر برگزار می‌شود. توپچی‌ها در نهایت با مدیریت میکل آرتتا ثبات خاصی پیدا کرده‌اند.
همانطور که اوضاع پیش می‌رود، آرسنال پنج بُرد متوالی در لیگ کسب کرده است. آنها از روز سال نو و باخت 1-0 مقابل منچسترسیتی، صدرنشین لیگ در هیچ بازی لیگ شکست نخورده‌اند. این نتایج خوب، آرسنال را به یکی از مدعیان صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده تبدیل کرده است.
لیورپول اما در لیگ برتر در وضعیت بهتری قرار دارد. سرخ‌ها 8 بازی متوالی در لیگ را برده‌اند و در این راه تنها دو گل دریافت کرده‌اند. شاگردان یورگن کلوپ در حال حاضر پس از قهرمانی در جام کارابائو در ماه گذشته، به دنبال یک چهارگانه بی سابقه هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала