Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ضرر 25 میلیونی در اسطوره شیاطین سرخ پس از سرمایه‌گذاری

© REUTERS / Action Images/Peter CziborraFootball Soccer - Premier League - Chelsea vs Everton - London, Britain - August 27, 2017 Everton's Wayne Rooney looks dejected after the match
Football Soccer - Premier League - Chelsea vs Everton - London, Britain - August 27, 2017 Everton's Wayne Rooney looks dejected after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
وین رونی و ریو فردیناند دو اسطوره منچستر یونایتد پس از سرمایه‌گذاری در یک شرکت متهم به کلاهبرداری، 25 میلیون پوند ضرر کردند.
به گزارش اسپوتنیک؛ وین رونی و ریو فردیناند بعد از آن‌که در یک شرکت متهم به کلاهبرداری سرمایه‌گذاری کردند، رقم 25 میلیون پوند ضرر کردند.
اسطوره‌های انگلیس و یونایتد پس از بسته شدن تحقیقات پولیس در مورد این شرکت، پول نقد خود را پس نخواهند گرفت.
پولیس گفته که شواهدی کافی برای پیگرد قانونی مشاوران مالی Kingsbridge Asset Management ندارد.
این در حالی‌ست که در سال 2018، رسانه‌ی میرور مدعی شد که چگونه این شرکت سرمایه گذاری 417 میلیون پوندی را از 589 ستاره ورزشی گرفته است.
تحقیقات پولیس در مورد کلاهبرداری 25 میلیون پوندی مربوط به معاملات اموال متمرکز بود.

گاوین تیرل مدیر استانداردهای تحقیقات کلاهبرداری پولیس شهر لندن به میرور گفت: "ما یک تحقیق دو ساله در مورد اتهامات کلاهبرداری علیه تعدادی از کارمندان مدیریت دارایی Kingsbridge انجام دادیم. ریو فردیناند نیز پس از سرمایه گذاری در شرکت ضرر کرد. شواهد کافی برای برآورده کردن الزامات یک پیگرد کیفری موفق وجود نداشت."

رونی 36 ساله و فردیناند 43 ساله از جمله 31 فوتبالیستی بودند که از طریق کینگزبریج خانه‌های تعطیلاتی را در فلوریدا خریداری کردند.
کارشناسان دنی مورفی و مارتین کیون نیز در این سرمایه گذاری شکست خورده املاک سرمایه گذاری کردند.
پولیس گفت که قربانیان هر کدام صدها هزار تا چند میلیون پوند از دست داده‌اند، اگرچه مشخص است که برخی از آنها از طریق اقدامات قانونی بخشی از خسارات خود را جبران کرده‌اند.
درهمین حال کاپیتان سابق اسکاتلند کالین هندری، ادعا کرد که پس از دریافت مشاوره از کینگزبریج و سرمایه گذاری نقدی، از کار افتاد. مرکز تحقیقات پولیس شهر لندن در بندر شارلوت، یک خانه تعطیلات که در آن ستاره‌ها آپارتمان‌هایی را می‌خریدند، به طور متوسط ​​300000 پوند قیمت داشتند.
رونی آپارتمان مجلل خود را به قیمت حدود 320000 پوند خرید. بسیاری از املاک بعداً با زیان هنگفت فروخته شد. میانگین قیمت فروش مجدد 75000 پوند بود. ظاهراً این آپارتمان ها بیش از 800000 پوند کمیسیون برای Kingsbridge ایجاد کردند.
شرکت مستقر در ناتینگهام همچنین سرمایه‌گذاری‌های دیگری از جمله ملک در ماربلا را قبل از توقف تجارت در سال 2010 ارائه کرد. پولیس بین سال‌های 1992 تا 2010 در حال بررسی فعالیت‌های Kingsbridge بر سر ادعای کلاهبرداری از "مشتریان با ارزش خالص بالا" بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала