Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ منچستریونایتد - اتلتیکومادرید؛ بازی مرگ و زندگی در تئاتر رویاها

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
منچستریونایتد و اتلتیکومادرید باید در اولدترافورد برای تعیین تیم صعودکننده به یک چهارم نهایی رقابت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد وقتی سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی خود از اتلتیکو مادرید در اولدترافورد استقبال می کند، به دنبال کسب سهمیه حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.
بازی رفت در واندا متروپولیتانو با تساوی 1 – 1 همراه شد، با آنتونی الانگا از روی نیمکت به زمین آمد و برای منچستریونایتد گلزنی کرد و ژائو فلیکس گلزن اتلتیکو بود.
بررسی شرایطه دو تیم؛
منچستریونایتد:
پس از شکست سنگین در دربی منچستر که با غیبت حاشیه‌ساز کریستیانو رونالدو همراه بود، بهترین اتفاق برای هواداران شیاطین‌سرخ بازگشت این فوق‌ستاره با گلزنی بود.
رونالدو مقابل تاتنهام نه تنها برگشت و گلزنی کرد، بلکه با هت‌تریک باعث شد تیمش و خودش با بهترین روحیه به استقبال نبرد حساس با اتلتیکومادرید بروند.
یونایتد سال‌هاست که در لیگ قهرمانان به موفقیت قابل ذکری نرسیده و شاید رالف رانگنیک فرمول این مسابقات را بهتر از لیگ برتر بلد باشد. در هر صورت با رقیب سرسختی روبه‌رو خواهند شد که تابه‌حال هم آن را نبرده‌اند.
این بهترین فرصت برای رونالدو است که خودش را بیش از پیش نشان بدهد و اعلام کند که تمام‌شدنی نیست. کل‌کل‌های او با سیمئونه که قبلاً دیده بودیم باز هم تکرار خواهد شد؟
اتلتیکومادرید؛
وضعیت اتلتیکومادرید در جدول لالیگای اسپانیا آنچنان خوب نیست. از تیم دیگو سیمئونه به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی انتظار خیلی بیشتری می‌رفت، ولی آن‌ها مدت‌هاست که از رئال‌مادرید عقب مانده‌اند.
در هر صورت باید تلاش کنند بین 4 تیم بالای جدول بمانند. بعد از چند باخت در ماه دسامبر 2021، روخی‌بلانکو برگشته و با 4 برد متوالی به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت.
عملکرد اتلتیکو در اروپا هم آنچنان خوب نبوده و در بازی رفت نتوانستند برد مقابل یونایتد را حفظ کنند. با این حال اتلتیکو خاطره خوبی از آخرین حضور در مرحله حذفی در انگلیس دارد.
برد تاریخی مقابل لیورپول در آنفیلد که یادتان هست؟ در ضمن سیمئونه دوست ندارد باز هم مقابل رونالدو مغلوب باشد و مثل آن دیدار مقابل یوونتوس کارهایش را ستاره پرتگالی تلافی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала