Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضاحت دستیار کومان در مورد جدایی مربی هالندی و مسی از بارسا

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
هنریک لارسن دستیار رونالد کومان در بارسلونا، در مورد جدایی مربی هالندی و لیونل مسی از بارسلونا صحبت کرد و اظهار داشت که رفتار مدیران باشگاه با کادر فنی سابق خوب نبوده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تابستان گذشته شاهد تحولات زیادی بود که می‌توان به عدم تمدید قرارداد مسی و جدایی از این تیم و همچنان اخراج رونالد کومان و انتصاب ژاوی به عنوان جانشین وی اشاره کرد.
هر دو موضوع هواداران بارسلونا را شوکه کرد زیرا هم کومان و هم مسی اسطوره‌های باشگاه بودند و شیوه جدایی آن‌ها به باور بسیاری از کارشناسان درست نبود. هنوز هم ابعاد زیادی از این دو موضوع پنهان مانده و برای کسی روشن نیست که چرا قرارداد مسی تمدید نشد و دلیل اصلی برکناری کومان نتایج ضعیف بود یا چیز دیگری؟
به همین دلیل هر فردی مرتبط به باشگاه بارسلونا که در این موارد صحبت می‌کند، خبرساز می‌شود و مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.
در تازه‌ترین مورد هنریک لارسن، بازیکن سابق بارسا و دستیار کومان در زمان حضور در بارسلونا، در مورد اخراج مربی هالندی و جدایی مسی صحبت کرده و در این مورد وضاحت داده است.
وی به خبرنگاران در مورد اخراج کومان گفت:" کومان لایق رفتاری که بارسلونا با او انجام داد، نبود. آن هم بعد از آن همه کاری که برای این تیم انجام دادیم. بعد از پاک‌سازی تیم، رونالد باید ادامه می‌داد تا همه چیز ممکن می‌شد. او سزاوار این رفتار نبود."
لارسن در ادامه در مورد برنامه‌های کومان برای رشد بارسا گفت:" رونالد کومان با بازیکنان جوان کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. او به بارسلونا پایه و اساس خوبی داد تا نسبت به آن و بر روی آن پایه‌ها بازسازی و بنا شود. بازیکنان زیادی بودند که ما آن‌ها را به تیم اصلی رساندیم. پدری، گاوی، نیکو و... بازیکنان بزرگ بارسلونا در آینده خواهند بود."
هنریک در مورد جدایی مسی نیز صحبت کرد و گفت:" رفتن مسی روی ما و کل تیم تأثیر گذاشت. روزهایی بود که نمی‌دانستیم ادامه می‌دهیم یا نه. در آن صورت با رهبری بسیار بهتر از آن‌چه که لاپورتا عمل کرد، می‌شد از اتفاقات جلوگیری کرد."
لارسن در حالی در این موارد صحبت کرده که چندی قبل کومان نیز صحبت‌هایی در این مورد داشت و خوان لاپورتا شدیداً بابت رفتارش انتقاد کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала