Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینی قربانی توهین‌های نژادپرستانه در مایورکا

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2022
عضو شوید
وینیسیوس ستاره برزیلی رئال مادرید در لیگ اسپانیا برابر مایورکا مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ وینیسیوس جونیور بار دیگر در لیگ اسپانیا هدف توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت.
او در جریان بازی با مایورکا مورد توهین‌های نژادپرستانه قرار گرفت، در حالی‌که ستاره برزیلی یکی از قهرمانان اصلی آن دیدار بود و توانست در نیمه دوم ضمن کسب یک پنالتی، یک گل نیز به ثمر رساند.
در نیمه اول بازی بود که از سوی چند هوادار میزبان توهین‌های نژادپرستانه مختلفی دریافت کرد. این اتفاق پس از یکی از بازی‌های جنجالی شب رخ داد، زمانی که بازیکن برزیلی ضربه بسیار خطرناکی از مافئو از ناحیه زانو دریافت کرد. وینیسیوس بازیکن حریف را به خاطر این اقدام مقصر دانست و از آنجا چندین توهین آمیز تولید شد.

پس از مطرح شدن این موضوع؛ مایورکا در حساب توییترش توهین نژادپرستانه هوادارانش را به شدت محکوم کرد و نوشت: "باشگاه به طور کامل و قاطعانه هرگونه نگرش یا توهین‌های نژادپرستانه مانند آنچه دیروز در ورزشگاه ما رخ داد را محکوم می‌کند."

این اولین بار نیست که وینیسیوس قربانی نژادپرستی توسط یک هوادار می‌شود، همانطور که برای او در نیوکمپ اتفاق افتاد، زمانی‌که او به تازگی تعویض شده بود یکی او را "ماکاکو" خطاب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала