Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادرید بعد از "مسی" به "رونالدو" هم رحم نکرد؛ حذف زودهنگام و تلخ "یونایتد" از لیگ قهرمانان

Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکومادرید با غلبه بر منچستریونایتد راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال اتلتیکومادرید دست به کار بزرگی زد و منچستریونایتد را در خانه اش با اختلاف یک گل شکست داد و راهی مرحله بعدی شد.
بازی رفت دو تیم در مادرید با تساوی 1 بر 1 به پایان رسیده و بازی امشب حتی به قیمت ضربات پنالتی هم که شده باید برنده میداشت.
در واپسین لحظات نیمه نخست بازی بود که رنان لودی در دقیقه 41 یاران اتلتیکو روی ارسال هوایی با ضربه سر دروازه را باز کرد تا مهمان پیروز و با اطمینان خاطر به رختکن برود.
در نیمه دوم، اتلتیکو به فاز دفاعی رفت و حملات پراکنده و نه چندان منظم یونایتد که چندان هم خطرناک نبود، به جایی نرسید و در نهایت تیم سیمئونه با حفظ همین تک گل، در مجموع دو بازی رفت و برگشت 2 بر 1 بازی را برد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.
به این ترتیب اتلتیکو، دیگر تیم شهر مادرید، پس ازینکه رئال مسی را از این مرحله از رقابت ها حذف کرد، حالا رونالدو را کنار زد تا هر دو ستاره پر نام و نشان مستطیل سبز، برای نخستین بار در مرحله یک چهارم پایانی UCL حضور نداشته باشند.
منچستر با حذف از قهرمانان، فصل را بدون شک بدون جام تمام خواهد کرد و حالا تنها چیزی که برای این تیم باقی مانده، گرفته سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعدی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала