Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلیونرهای اماراتی به دنبال جذب هالند با پیشنهاد عجیب

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
عضو شوید
منچسترسیتی برای این‌که بتواند ارلینگ هالند را جذب نماید قصد دارد که پیشنهاد جذاب 600 هزار یورو در هفته را به این بازیکن ارائه نماید.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "دیلی‌میل"، من‌سیتی برای این‌که بتواند ارلینگ هالند را مجذوب نمایند پیشنهاد وسوسه‌انگیز 600 هزار یورو در هفته را به این بازیکن پیشنهاد می‌دهد.
دستمزدی که در لیگ برتر بالاترین سقف پرداختی محسوب می‌شود.
این در حالی‌ست که یونایتد در یک بحران تاریخی فرو رفته، اما همسایه و رقیبش سیتی، یکی از بهترین روزگارش را تجربه می‌کند. درست پس از شکست دردناک شیاطین سرخ مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، دیلی میل پیشنهاد نجومی‌ای را که تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به ارلینگ هالند می‌دادند، ارائه کرد که هنوز آینده‌اش را مشخص نکرده است.
ارلینگ هالند
همین روزنامه انگلیسی هفته گذشته گزارش داد که منچسترسیتی برای به دست آوردن این مهاجم 21 ساله که هنوز تحت مالکیت بوروسیا دورتموند است، پیشتاز شده و اکنون حقوق او را منتشر کرده است: 500.000 پوند خالص در هفته که 600.000 یورو می‌شود. رقمی که با آن هالند از حقوق کریستیانو رونالدو یا کوین دی بروین که از 375000 پوند در هفته میگیرندد، فراتر می‌روند.
دستمزد سالانه هالند نزدیک به 30 میلیون یورو خالص در سال خواهد بود. به نقل از دیلی میل، همیشه هزینه ثابتی که باید 75 میلیون یورو بند مهاجم و بیش از 40 میلیون پورسانت به ایجنتش مینو رایولا و پدر این بازیکن آلف اینگه هالند را اضافه کرد.
من سیتی
اما ستاره دورتموند خواستگاران بزرگ دیگری هم دارد. همانطور که دیاریو آ اس فاش کرد رئال مادرید آرزوی بزرگ این بازیکن است، اما نقش او چندان مشخص نیست زیرا کریم بنزما در همان موقعیت قرار دارد و در بهترین سطح بازی می‌کند که کمکی به متقاعد کردن مهاجم نمی‌کند.
طبق گزارش تایمز که همچنین گزارش جلسه‌ای 3 فبروری تکسیکی بیگیریستین مدیر ورزشی سیتی را نشر کرد که این بازیکن بزرگ به سیتی خواهد رفت که خود را به عنوان یک باشگاه پل ارائه می‌کند تا هالند در نهایت به سانتیاگو برنابئو برسد. از سیتی و عمر برادا رئیس عملیات باشگاه در موناکو با نمایندگان این فوتبالیست برای نهایی کردن بندها و پرداخت‌های یک انتقال دیدار کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала