بیرون شدن قطار تیزرو از ریل در جاپان در اثر زلزله

© AP Photo / Hiro KomaeСитуация в Токио, где из-за землетрясения на востоке страны, было зарегистрировано более 700 тысяч случаев отключения света, Япония
Ситуация в Токио, где из-за землетрясения на востоке страны, было зарегистрировано более 700 тысяч случаев отключения света, Япония - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
عضو شوید
رسانه ها گزارش دادند که یک قطار تیزرو در جاپان در اثر زلزله از ریل بیرون شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از NHK، یک قطار تیزرو شینکانسن در خط توهوکو در شمال شرق جاپان بین شهر فوکوشیما و شیرویشیزائو در اثر زلزله از ریل بیرون شد.
Вид на АЭС Фукусима после землетрясения в Японии  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
پیامدهای زلزله جاپان بر نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما
گزارش شده است، که برخی از واگن ها کج شده اند. حدود 100 نفر در قطار بودند، آنها را تخلیه کردند، هیچ آسیبی به آنها نرسیده است.
پیش از این، اداره اصلی هواشناسی جاپان اعلام کرد، که زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر در شمال شرقی جاپان در اقیانوس آرام و در نزدیکی ولایت فوکوشیما به وقوع پیوست. مرکز این زلزله در عمق 60 کیلومتری قرار دارد و خطر سونامی اعلام شده است. این زمین لرزه در ساعت 23:36 (17:36 به وقت مسکو) رخ داد. این زمین لرزه ها در ولایت های شمال شرق و شمال جاپان احساس شد. تکان های موجی قوی در پایتخت جاپان احساس شد. از تلفات و تلفات احتمالی اطلاعاتی در دست نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала