تیم موترسازی اپل نیاز به سازماندهی مجدد دارد

© Photo / iCarApple iCar
Apple iCar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
عضو شوید
مینگ‌چی کو اعلام کرده است اگر اپل بخواهد طبق برنامۀ زمانی خود، اولین موتر الکتریکی‌اش را تا سال 2025 روانۀ بازار کند، باید تیم این پروژه را دوباره سازمان‌دهی کند.
به گزارش اسپوتنیک، مینگ‌چی کو امروز در توییتی اعلام کرد که تیم کارمندان واحد موترسازی اپل که در پروژۀ ساخت موتر الکتریکی این شرکت فعالیت می‌کنند، از مدتی قبل منحل شده است و اکنون باید به‌زودی سازمان‌دهی شوند تا شرکت مستقر در کوپرتینو بتواند به هدف تولید انبوه این موتر تا سال 2025 دست یابد.
طبق خبرهای منتشرشده برنامه‌های اپل برای ساخت موتر برقی از زمان تصویب این پروژه در سال 2014، با مشکلات مختلفی مواجه شده است که ازجمله می‌توان به چندین تغییر در رهبری این تیم اشاره کرد. مارک گورمن از بلومبرگ نوامبر 2021 گزارش داد که اپل کار روی این پروژه را تسریع می‌بخشد و به‌دنبال ساخت موتر الکتریکی با قابلیت‌ رانندگی کاملاً خودکار است. گورمن افزود که اپل قصد دارد تا سال 2025 این موتر را به‌تولید برساند؛ اما به‌نظر می‌رسد به‌دلیل مشکلات مختلف این برنامه‌ی زمانی کمی به‌تعویق خواهد افتاد.
به‌گفتۀ گورمن، کوین لینچ، معاون فناوری اپل، سال گذشته رهبری پروژۀ ساخت موتر برقی این شرکت را برعهده گرفت. لینچ که به‌خاطر کار روی اپل واچ شناخته می‌شود، از سال 2013 در اپل مشغول فعالیت بوده است و قبل از آن نیز سمت مدیر اجرایی ادوبی را برعهده داشته است.
پیش از این، شایعات مختلفی دربارۀ موتر برقی اپل منتشر شده است؛ اما درصورتی‌که این تیم دوباره با موفقیت سازمان‌دهی شود، احتمالاً می‌توان انتظار داشت که اولین خودرو الکتریکی اپل حدود سه سال آینده به بازار عرضه شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала