Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش یوفا به شایعات لغو بازی لیل - چلسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر حکیم زیاش بازیکن چلسی و تیم ملی مراکش Футбол. Лига чемпионов. Матч "Краснодар" – "Челси"
حکیم زیاش بازیکن چلسی و تیم ملی مراکش    Футбол. Лига чемпионов. Матч Краснодар – Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا در پیوند به لغو بازی لیل و چلسی در یک هشتم نهایی UCL واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که شایع شده بود دیدار دو تیم چلسی و لیل چهارشنبه شب برگزار نخواهد شد، زیرا مالک چلسی با تحریم‌های بیشتری روبرو شده و از این‌رو اما یوفا شایعات مبنی بر لغو بازی برگشت دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را رد کرد.
تحریم‌های اعمال شده بر رومن آبراموویچ، آبی‌ها فقط مجاز به ادامه بازی‌ها با مجوز دولتی هستند که به باشگاه اجازه می‌دهد رفت و آمد داشته باشد اما هزینه این سفر بالاتر از 20 هزار پوند نباشد.
با این حال رسانه‌ی فرانسوی RMC Sport مدعی شده که بازی مرحله یک هشتم نهایی زیر تهدید نیست و این خبر را یوفا هم تایید کرده که مجوز ویژه برای مسابقات اروپایی و همچنین مسابقات داخلی اعمال می‌شود.
یوفا به هواداران اطمینان داده که بازی برگزار خواهد شد، با این حال، با توجه به شرایط پیچیده چلسی، به خصوص در مورد توانایی و بودجه آنها برای سفر، باید دید در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی چه اتفاقی برای آنها می‌افتد.
توماس توخل مربی آبی‌ها نیز تاکید کرده که این باشگاه در فرانسه خواهد بود تا با حریف لیگ 1 روبرو شود، حتی اگر خودش مجبور باشد تیم را به آنجا برساند در حالی‌که تیم وی در بازی اول در استمفوردبریج 2-0 برنده شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала