ترامپ در فکر پیدا کردن شریک دیگری برای خود است

© REUTERS / Carlos BarriaЭкс-президент США Дональд Трамп
Экс-президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
رئیس جمهور سابق آمریکا در نظر دارد جایگزین دیگری برای معاونت خود در انتخابات آینده آمریکا پیدا کند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "واشنگتن پست" دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده می‌خواهد در صورت نامزدی در انتخابات ریاست‌ جمهوری آینده در سال 2024 در آمریکا شریک جدیدی به جای مایک پنس برای خود پیدا کند.
ترامپ گفته که اگر تصمیم به ارائه نامزدی خود در انتخابات بگیرد بعید است که مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق را به عنوان شریک در رقابت های بعدی ریاست جمهوری در نظر بگیرد،. پنس از همکار سابق خود فاصله گرفته است.
پیش از این معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا دعوت برای حضور در یکی از همایش‌های مهم حزب جمهوری‌خواه را که قرار بود ترامپ در آن سخنرانی کند، رد کرد.
رئیس جمهور پیشین ایالات متحده گفته است: من و مایک رابطه خوبی داشتیم، به جز یک مورد بسیار مهم که در پایان اتفاق افتاد. وی خاطرنشان کرد که مدت زیادی است که با معاون سابق رئیس جمهور صحبت نکرده است.
در نظام سیاسی آمریکا معاون رئیس جمهور همراه با رئیس جمهور انتخاب می شود. هر نامزد برای بالاترین مقام در ایالات متحده، نامزد خود را برای معاونت ریاست جمهوری دارد که باید هم حزبی او باشد. معاون رئیس جمهور، ریاست سنای آمریکا را بر عهده دارد و در صورت فوت یا استعفا، معاون اول رئیس دولت می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала