Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه روز مانده به ال‌کلاسیکو؛ بنزما در سالن بدن‌سازی + عکس

© Photo / K. B 9 / K.B 9کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
در حالی‌که تنها سه روز به برگزاری دیدار ال‌کلاسیکو در لالیگا، اما کریم بنزما در سالن بدن سازی فعالیت می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تمرینات رئال مادرید در والدبباس بدون کریم بنزما و فرلاند مندی سپری می‌شود. اگرچه چشم انداز هر دو ستاره فرانسوی برای ال کلاسیکو متفاوت است ولی هردو در سالن بدنسازی تمرین می‌کنند.
در حالی‌که وینگر محروم است، مهاجم شانس خود را برای رسیدن به دوئل برابر بارسلونا افزایش می‌دهد، جایی که رهبر بهترین گل‌زنان می‌تواند ضربه تقریبا قطعی به لیگ وارد کند.
بنزما با ناراحتی در کف پا، در داخل سالن تمرین کرد و منتظر آزمایشی بود که به تازگی ناراحتی او در ساق پا را روشن کرده و این آزمایش روز جمعه انجام خواهد شد.
به نظر واضح است که مصدومیت جدی نیست، اما نزدیک به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و شرایط راحت رئالی‌ها در جدول لیگ، کارلو آنچلوتی باید تصمیم بگیرد که آیا ارزش ریسک کردن را دارد یا خیر؟
کسی که برای بازی یکشنبه در برنابئو (12:30 شب) کنار گذاشته می‌شود مندی است که در مایورکا دچار آسیب دیدگی شد و او را برای حدود دو هفته از زمین دور کرد.
بنابراین پنجره جدیدی به روی ناچو فرناندز باز می‌شود که در بازی برگشت مقابل پاریسن‌جرمن با عملکرد قابل توجهی جایگزین بازیکن فرانسوی شده بود.
بنزما و مندی در حالی جدا تمرین کردند که طبق معمول بازیکنان با کار بدنی در سالن شروع کردند و سپس در زمین، تمرینات تاکتیکی را انجام دادند و با انجام چند بازی در زمینی با فضاهای کمتر به کارشان پایان دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала