Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا برای کسب اطلاعات در مورد سرقت خانه‌اش جایزه تعیین کرد

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
هافبک منچستریونایتد می گوید خانه اش در جریان بازی سه شنبه مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مورد سرقت قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، سه شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، منچستریونایتد میزبان اتلتیکو مادرید بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها بازبماند.
پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، "پل پوگبا" مطلع شد که خانه‌اش مورد حمله سارقان قرار گرفته و این اتفاق درحالی رخ داده که فرزندان او نیز در زمان سرقت در خانه بوده‌اند.
او با انتشار توییتی در صفحه‌اش گفت که وقتی ماریا زولای، همسرش، برای تماشای بازی او به ورزشگاه رفته و دو فرزندانش در خانه بودند، سارقان به منزل او حمله کرده‌اند.
در بیانیه منتشر شده توسط پوگبا آمده است:
"سه‌شنبه شب بدترین کابوس خانواده‌ام اتفاق افتاد و منزل ما مورد سرقت قرار گرفت. سارقان کمتر از پنج دقیقه در خانه ما بودند اما در همین زمان اندک، ارزشمندترین چیز را از ما ربودند؛ حس امنیت."
پوگبا از تمام کسانی که اطلاعاتی در این زمینه دارند خواست که به ایمیل تعیین شده از سوی او پیام دهند و اعلام کرد آماده است تا پاداشی را به هر کسی بدهد که بتواند در یافتن این سارقان به او کمک کند.
این سومین باری است که خانه یکی از بازیکنان ساکن شهر منچستر در سال جاری مورد سرقت قرار می‌گیرد. منزل ویکتور لیندلوف هم‌تیمی پوگبا در ماه ژانویه و ژائو کانسلو مدافع منچسترسیتی در فوریه هدف سرقت قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала