Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد حذف شد خانه پوگبا به سرقت رفت

© AP Photo / Antonio CalanniPaul Pogba
Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
در شبی که منچستریونایتد برابر اتلتیکو شکست خورد، خانه پوگبا به سرقت رفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ پوگبا چهارشنبه شب فاش کرد که در جریان بازی تیم‌اش برابر اتلتیکومادرید؛ خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته است. وی گفت: هنگام وقوع این حادثه فرزندانش داخل خانه بودند.
در حالی‌که پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد از تابستان امسال رسما به بازیکن آزاد تبدیل می‌شود، از این سرقت بزرگ از خانه‌اش خبررسانی کرد.

او در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "شب گذشته خانواده ما بدترین کابوس را سپری کرد، زمانی که نوزادان ما در اتاق خواب خود می‌خوابیدند، دروازه شکسته شد و برخی چیزها به سرقت رفتند. سارقان کمتر از پنج دقیقه در خانه ما بودند اما در این مدت چیزی ارزشمندتر از هر چیزی که در خانه داشتیم را از ما گرفتند. احساس امنیت. این اتفاق در دقایق پایانی بازی دیشب رخ داد، زمانی که آنها می‌دانستند که ما در خانه نخواهیم بود. من و همسرم به سرعت به خانه رفتیم و نمی‌دانستیم که آیا فرزندانمان سالم هستند یا خیر. به عنوان یک پدر، هیچ احساسی در این دنیا بدتر از نبودن برای محافظت از فرزندانتان نیست و من صمیمانه امیدوارم که هیچ کس مجبور نباشد آنچه را که من دیشب احساس کردم، احساس کند. به همین دلیل است که می‌خواهم برای هر کسی که سرنخی برای کمک به ما دارد، جایزه‌ای در نظر بگیرم. لطفاً هرگونه اطلاعاتی را به rewardpogba@gmail.com ارسال کنید."

این اتفاق کام پوگبا را بیشتر تلخ می‌سازد زیرا منچستریونایتد با پذیرفتن شکست از اتلتیکو مادرید، از لیگ قهرمانان حذف و کنار رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала