Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود چلسی در شب تحقیر یوونتوس توسط زیردریایی‌ها

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود چلسی و حذف یوونتوس همراه بود.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی‌های برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب دو دیدار دیگر برگزار شد که طی آن تیم‌های چلسی و ویارئال توانستند مجوز حضور در مرحله بعد را دریافت کنند.
یوونتوس که در دیدار رفت برابر ویارئال به تساوی یک بر یک در اسپانیا دست پیدا کرد در دیدار برگشت با سه گل برابر هواداران خودی شکست خورد تا وداعی تلخ با این رقابت‌ها داشته باشد.
جرارد مورنو در دقیقه 78 (از روی نقطه پنالتی)، پائو تورس در دقیقه 85 و آرنا دانژوما در دقیقه 2+90 (از روی نقطه پنالتی) سه گل زیردریایی زرد را در این بازی به ثمر رساندند تا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا با یک پیروزی ارزشمند و قاطعانه برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی آماده شود.
حذف یوونتوس اما به حضور ایتالیایی‌ها در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا پایان داد. پیش از این تیم‌‌های میلان، اینتر و آتالانتا از گردونه رقابت‌ها حذف شده بودند.
در دیداری دیگر، چلسیِ بحران‌زده کار آسانی برای صعود داشت و شاگردان توخل که در بازی رفت با دو گل به پیروزی دست پیدا کرده بودند، در بازی برگشت هم با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند تا مقتدرانه راهی مرحله یک‌چهارم شوند.
ر این بازی ابتدا تیم لیل با گلزنی بوراک ایلماز در دقیقه 38 (از روی نقطه پنالتی) پیش افتاد و با گلزنی کریستین پولیسیچ و سزار آزپیلیکوئتا در دقایق 3+45 و 71 نتیجه به سود چلسی تغییر کرد.
با مشخص شدن چهره تمامی تیم‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان (رئال مادرید، اتلتیکومادرید، ویارئال، چلسی، لیورپول، منچسترسیتی، بنفیکا و بایرن مونیخ) قرعه‌کشی بازی‌‌های این مرحله و مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها روز جمعه هفته جاری برگزار خواهند شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала