Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای داغ در آلمان: هالند با سیتی به توافق رسید

© REUTERS / LEON KUEGELERالنرويجي إيرلينج هالاند لاعب فريق بروسيا دورتموند
النرويجي إيرلينج هالاند لاعب فريق بروسيا دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
بر اساس خبرها، مهاجم نارویایی دورتموند بزودی راهی منچستر خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کریستین فالک سردبیر و خبرنگار ارشد روزنامه بیلد آلمان در حساب توئیتر خود مدعی شده است مدیران بوروسیا دورتموند بر این باور هستند که ارلینگ هالند با منچسترسیتی به توافق رسیده و این بازیکن از تابستان به جمع سیتیزن‌ها ملحق خواهد شد.
این در حالی‌ست که امروز دیلی میل گزارش داده بود که منچسترسیتی پیشنهاد دستمزد هفتگی 600 هزار پوند در هفته بیشتر از پر درآمدترین بازیکنان حال حاضر لیگ برتر انگلیس یعنی رونالدو و دیبروینه را به ارلینگ هالند ارائه کرده است.
با توجه به این که باشگاه‌های خواهان هالند با پرداخت 75 میلیون پوند بند خرید این بازیکن حتی بدون رضایت دورتموند هم می‌توانند این بازیکن را در تابستان 2022 جذب کنند، توجه تمام تیم‌های خواهان این بازیکن به توافق شخصی با هالند جلب شده زیرا این امر باعث خرید بچه غول خواهد شد.
باشگاه‌ها تا دهم ماه ثور فرصت دارند تا با پرداخت بند فسخ قرارداد هالند و با جلب رضایت شخصی وی را به تیم خود اضافه کنند و به نظر می‌رسد آبی‌آسمانی‌های شهر منچستر به این امر نزدیک شده اند.
گفتنی‌ست که تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید نیز دیگر مشتریان جدی هالند هستند و تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز نیم‎‌نگاهی به خرید این بازیکن دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала