Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشم پاریسی‌ها به مدیرفنی سرخ‌ها؛ ادواردز جانشین لئوناردو می‌شود؟

© AFP 2023 / FRANCK FIFELogo PSG
Logo PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
رسانه‌های انگلیسی مایکل ادواردز مدیرفنی لیورپول را به عنوان جانشین احتمالی لئوناردو در پاریسن‌جرمن مطرح کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که پاریسن‌جرمن در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت، سبب تغییراتی در بخش مدیریتی و برخی رده‌های پایین تر و شاید هم در ترکیب‌اش شود.
حالا اما در اولین اقدام، رسانه‌های انگلیسی از جمله تلگراف نام مایکل ادواردز مدیر فنی لیورپول را به عنوان جانشین احتمالی لئوناردو در پاریسن‌جرمن یاد کرده است.
لئوناردو علی‌رغم یک فینال و نیمه نهایی در دو فصل اخیر از سال 2019 به خصوص بازی ضعیف برابر رئال مادرید؛ تاوان روند غم انگیز پاریسی‌ها در UCL را باید بپردازد.
از این نظر، تلگراف مدعی‌ست که سران باشگاه فهرستی از کسانی که احتمالاً جایگزین لئوناردو می‌شوند را تهیه کرده‌اند. در حالی‌که نام مایکل ادواردز در صدر قرار دارد. مدیری که در سال 2011 وارد لیورپول شد و از سال 2016 مدیر فنی بود و از نظر بسیاری یکی از معماران اصلی بازگشت سرخ‌ها در صحنه ملی و اروپایی است.
همانطور که رسانه‌های انگلیسی تصریح کردند، ادواردز در جذب بازیکنانی مانند محمد صلاح، ویرجیل فن جیک، سادیو مانه و اندی رابرتسون به صورت مستقیم دخیل بود، عناصری که همیشه ستون‌های اصلی غیرقابل انکار ترکیب یورگن کلوپ بودند.
جدایی ادواردز در پایان فصل می‌تواند نکته مثبتی برای پاریسی‌ها باشد که قبلا آنرا اعلام کرده بود.

البته کلوپ با اثبات اهمیت‌اش در لیورپول، از دوره مدیریتی ادواردز به شدت صحبت کرد: "او در طول دوران من در لیورپول حضور ثابتی داشت و سهم او در موفقیت ما برای همه روشن است."

این مرد انگلیسی تنها کسی نیست که در لیست نهایی پاریسی‌ها حضور دارد. تلگراف اضافه می‌کند که آندره آ برتا مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید نیز زیر تعقیب است. نام او قبلاً با تیم پاریسی در گذشته پیوند خورده بود. جووانی روسی (ساسولو) و هوگو ویانا (اسپورتینگ) نیز از جمله نامزدهای این پست خواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала