انتقاد سرمایه دار آمریکایی از لباس زلنسکی: "آیا او دریشی ندارد" ؟

© REUTERS / Ukrainian Presidential Press ServiceЗеленский
Зеленский  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2022
عضو شوید
کارشناس جمهوری خواه آمریکایی وضعیت ظاهری و لباس رئیس جمهور اوکراین را هنگام سخنرانی در برابر نمایندگان کنگره هدف انتقاد قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، پیتر شیف، سرمایه‌دار جمهوری‌خواه، نامزد سابق کنگره در کانکتیکات و اقتصاددان ارشد غول وال استریت پاسیفیک کپیتال، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را به دلیل وضعیت ظاهری و لباسی که در جریان سخنرانی خود در برابر قانون‌گذاران آمریکایی پوشیده بود، مورد انتقاد قرار داده است.
این سرمایه دار جمهوری خواه در توییتر نوشت: "می‌دانم روزگار سخت است، اما آیا رئیس‌جمهور اوکراین دریشی رسمی ندارد؟
او در ادامه می‌گوید، من هم برای اعضای فعلی کنگره ایالات متحده نیز احترام زیادی قائل نیستم، اما با پوشیدن تی شرت آنها را خطاب نمی کنم. من نمی خواهم به این نهاد یا ایالات متحده بی احترامی کنم.
روز قبل، ولودیمیر زلنسکی از طریق ویدئو کنفرانس با سناتورها و اعضای مجلس نمایندگان آمریکا صحبت کرد. قانونگذاران آمریکایی او را به شدت تشویق کردند و نانسی پلوسی رئیس مجلس با شعار ملی گرایانه اوکراینی از او استقبال کرد.
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
وزارت دفاع روسیه روز 25 فبروری ، تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه های نظامی و هوانوردی توسط تسلیحات با دقت بالا از کار افتاده اند. این وزارتخانه اطمینان داد که افراد غیرنظامی در اوکراین در خطر نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала