Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعلام فهرست پرتگال برای پلی آف جهان؛ رونالدو دعوت شد

© Photo / FB/UEFA EURO 2020تیم ملی فوتبال پرتگال
تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو برای حضور در پلی آف جام جهانی 2022، به جمع 25 بازیکن تیم ملی پرتگال دعوت شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتگال برای حضور در بازی‌های پلی آف جام جهانی 2022 به ترکیب این تیم دعوت شد. او که امید کشورش به عنوان کاپیتان و بهترین گل‌زن رده ملی تاری حساب می‌شود، باید این تیم را به دور بعد بازی‌ها برساند.
رونالدو در 184 بازی ملی 115 گل به ثمر رسانده است. او به دنبال به ثمر رساندن گل‌هایی‌ست تا بتواند از ترکیه عبور نماید و به نیمه نهایی پلی آف برسد.
رونالدو همراه با برونو فرناندز و دیوگو دالوت در ترکیب دعوت شده‌اند. انتظار می‌رود که تیم رونالدو در 24 مارچ مقابل ترکیه پیروز شود.
پرتگالی‌ها امیدوارند که از هر گونه وضعیت بد جلوگیری کنند و جایگاه خود را در مسابقات چهارساله زمستان امسال قطعی کنند.
برنده بازی پرتگال-ترکیه در فینال پلی آف با ایتالیا یا مقدونیه شمالی روبرو خواهد شد. که البته به طور بالقوه می‌توان انتظار تقابل ایتالیا و پرتگال را داشته باشیم.
کریستیانو رونالدو و پرتگال نمی‌توانند شانس دوم رسیدن به قطر را از دست بدهند.
فرناندو سانتوس مربی تیم سلسائو، قویاً معتقد است که تیمش اگر خونسردی خود را حفظ کرده و موانع خود را ببیند، می‌تواند به قطر برود.
در حالی‌که آنها باید بازی راحتی مقابل ترکیه داشته باشند، می‌توانند با آزمون بسیار سخت‌تری مقابل ایتالیا، قهرمان اروپا روبرو شوند. اگر پرتگالی‌ها در هر یک از این دو بازی شکست بخورند، این اولین باری است که از سال 1998 جام جهانی را از دست می‌دهند.
مطمئناً فشار روی مردان سانتوس زیاد خواهد بود، مخصوصاً در بازی بعد از پنج روز اگر ترکیه را شکست دهند. مربی امیدوار است که سران با تجربه‌تر مانند کریستیانو رونالدو الهام بخش تیم باشند و اعصاب تیم را آرام کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала