Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دنی آلوز: "مسی در پاریس لذت نمی‌برد، امید دارم به بارسا برگردد"

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
دنی آلوز می‌گوید که لیونل مسی در پاریس لذت نمی‌برد و از اعجوبه آرجانتینی درخواست بازگشت به بارسا را کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا باورمند است که لیونل مسی در پاریسن‌جرمن خوشحال نیست و از او می‌خواهد که به بارسا بازگردد.
مسی سال قبل قرارداد دو ساله با تیم فرانسوی امضا کرد و فصلی 35 میلیون پوند از این تیم درآمد خواهد کرد، اما تا کنون نتوانسته مهم‌ترین بازیکن پاریسی‌ها باشد و هر روز در فرانسه به سختی تلاش می‌‌کند تا به فرم سابق‌اش بازگردد.
آلوز بر این باور است که مسی زمانی که از خود "لذت می‌برد" در بهترین حالت‌اش است. بنابراین، او فکر می‌کند که این بازیکن 34 ساله باید به بارسلونا بازگردد تا دوران حرفه‌ای خود را ادامه دهد.

آلوز در صحبت با Diarios de Bicicleta از طریق ESPN گفت: "برای من نه، او (در پاریسن‌جرمن) ​​از خودش لذت نمی‌برد. چون لئو بازی را خاص می‌کند و زمانی که خوش می‌گذرد این کار را انجام می‌دهد، زیرا وقتی او اوقات خوبی را سپری می‌کند، بقیه از آن لذت می‌برند. در حال حاضر لئو جایش آنجا نیست."

آلوز توضیح داد: "چون لئو برای من در بهترین جای دنیا برای تمرین آنچه دوست دارد زندگی می‌کرد. لئو همیشه به من می‌گفت کجا بهتر از اینجا خواهی بود؟ و من چک کردم، جایی بهتر از اینجا وجود ندارد."

این بازیکن برزیلی که رویای دیدار مجدد با دوستش در بارسلونا را در سر دارد، گفت: "حتی وقتی معلوم شد که او در حال رفتن است، همان پیامی را که به من گفته بود برای او فرستادم. به هر دلیلی او اینجا نیست و امیدوارم بتواند برگردد. نمی‌دانم ولی اگه آمد بگذار با من بیاید اینجا تا حداقل یک ذره بیشتر از اینجا لذت ببرم."

وی اضافه کرد: "همه کسانی که اینجا را ترک می‌کنند پشیمان هستند، همه. بعضی‌ها می‌گویند نه، چون دوست ندارند ببازند اما همه کسانی که می‌روند پشیمان می‌شوند، چون بهتر از اینجا جایی نیست."
مسی در پی خروج پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته توسط رئال مادرید موجی از انتقادات را دریافت کرد. هواداران این تیم، ستاره آرجانتینی و هم تیمی‌اش نیمار را در جریان بازی یکشنبه گذشته در لیگ مقابل بوردو، هو کردند.
با این حال، مسی مصمم است در پاریسن‌جرمن بماند و خود را به عنوان یک فوق ستاره در فرانسه تثبیت کند.
مسی می‌خواهد جام لیگ 1 را بالای سر ببرد و همچنان رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با باشگاه پاریسی را در سر دارد.
و اگرچه شایعات زیادی در مورد بازگشت به بارسلونا شنیده می‌شود اما از تابستان گذشته که او آنها را ترک کرد، هیچ تماسی بین او و اطرافیانش با باشگاه کاتالانی وجود نداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала