مدینسکی: دونباس باید خودش در مورد اداره زمین های خود تصمیم بگیرد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Помощник президента Владимир Мединский
Помощник президента Владимир Мединский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
دستیار رئیس جمهور روسیه می گوید در این مدت در دونباس به اساس آمارهای رسمی سازمان های بین المللی حدود 14 هزار غیرنظامی کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر مدینسکی، دستیار رئیس جمهور روسیه و رئیس هیئت مذاکره کننده روسیه با اوکراین می گوید مردم دونباس باید خود شان در مورد مدیریت زمین هایی که در آن زندگی دارند، تصمیم بگیرند.
او گفت: "در واقعیت، موضوع اداره در دونباس و حاکمیت آن از موضوعات کلیدی مذاکرات است، واقعیت این است که ما به گونه متفاوتی به آن می نگریم. طرف اوکراین بدین باور است که موضوع اداره این سرزمین باید در کیف تصمیم گیری شود، ما پیشنهاد می کنیم که این موضوع را باید مردم دونباس تصمیم بگیرند و مردم دونباس هشت سال پیش در مورد این موضوع صحبت کردند، از آن زمان در مدت هشت سال مجبور به جنگ شدند و از تصمیمات خود دفاع کرده اند".
Здание Министерства иностранных дел РФ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
واکنش وزارت خارجه روسیه در خصوص به رسمیت شناختن طالبان توسط جامعه جهانی
آقای مدینسکی افزود که در این مدت در دونباس به اساس آمارهای رسمی سازمان های بین المللی حدود 14 هزار غیرنظامی کشته شدند، و طرف روسیه طرفدار این است که "قدرت متعلق به مردم باشد".
دستیار رئیس جمهور روسیه تاکید دارد: دموکراسی چیست؟ قدرت مرد برای مردم و به نام مردم است. ما چنین رویکردهایی را داریم، در رابط به این به دنبال موضع هستیم".
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
Глава Китая Си Цзиньпин ест шоколад на встрече с вице-президентом США Джо Байденом  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
چین در خصوص اوکراین موضع خود را به بایدن گوش‌زد کرد
وزارت دفاع روسیه روز 25 فبروری ، تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه های نظامی و هوانوردی توسط تسلیحات با دقت بالا از کار افتاده اند. این وزارتخانه اطمینان داد که افراد غیرنظامی در اوکراین در خطر نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала