یک گام به عقب؛ امریکا تحریم علیه روسیه موقت است

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Белого дома в Вашингтоне, США
Здание Белого дома в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
وزارت خارجه امریکا می گوید تحریم های علیه روسیه دایمی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، یک مقام ارشد وزارت خارجه امریکا می گوید که تحریم‌های آمریکا علیه روسیه به دلیل مسائل پیرامون اوکراین دائمی نیست.
این مقام بلند پایه وزارت خارجه امریکا گفت: "زمانی که ما شاهد پایان تهاجم روسیه به اوکراین و احیای تمامیت ارضی آن باشیم، امیدواریم که بتوانیم شاهد پایان استفاده از این ابزارها باشیم."
او تاکید کرد که محدودیت ها علیه مسکو "به صورت دائمی برنامه ریزی نشده است."
Уничтоженный украинский танк на улице в перешедшем под контроль ДНР городе Волноваха - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
گلوله باران دونتسک توسط ارتش اوکراین

گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروی با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
در جریان تحولات در اوکراین ایالات متحده و اتحادیه اروپا تحریم هایی را علیه بانک ها و موسسات مالی روسیه اعمال کردند و شماری از کشورها نیز مرزهای هوایی خود را به روی پروازهای روسیه بستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала