Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورن حرفه‌ای مسی و رونالدو به پایان رسیده است

© Photo / Twitter/UEFACristiano Ronaldo, Lionel Messi
Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
ستاره سابق تیم ملی فرانسه، به این باور است که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اخیرا اشتباهات بسیاری را مرتکب شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، نیکولاس آنلکا، ستاره اسبق تیم ملی فرانسه می‌گوید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باهوش نیستند چرا که باید برای پایان دوران حرفه‌ای خود در فوتبال، چالش آسان تری انتخاب می‌کردند.
او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این مورد گفت:
"فوتبال مسی و رونالدو تمام شده و من فکر می‌کنم هر دوی آنها از دستاوردهایی که در طول 15 سال اخیر داشته‌اند بسیار راضی هستند. آنها بالاتر از دیگران بودند و طبیعی است که کمی افت کنند."
مهاجم اسبق چلسی در ادامه گفت:
"من بیشتر از مسی تعجب کردم تا رونالدو. فکر می‌کردم مسی در فرانسه بر می‌گردد و رونالدو در انگلیس مشکلات بیشتری خواهد داشت چرا که برای من لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ دنیا است."
آنلکا در پایان اظهار داشت:
"قهرمان اسبق جام جهانی افزود: "آنها باهوش نبودند. آنها باید به این فکر می کردند که با چالشی آسان‌تری روبه رو شوند زیرا شما باید تصمیمات درستی بگیرید تا در صدر قرار بگیرید. من در 36 سالگی بازنشسته شدم اما در 32 سالگی به لیگ چین رفتم."
مسی سال گذشته پس از جدایی عجیب خود از بارسلونا، پاریس را برای مقصد بعدی خود انتخاب کرد و در طرف دیگر رونالدو نیز بعد از ترک یوونتوس به منچستر بازگشت تا ناجی این تیم باشد اما تا کنون هیچ موفقیتی برای این دو فوق ستاره بدست نیامده است.
آن‌ها در هفته‌های اخیر با تیم‌های خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند تا نشان دهد انتخاب آن‌ها در تیم، انتخاب نادرستی بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала