Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو متعهد به تکمیل کردن قرارداد دوساله در اولدترافورد

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
با وجود حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان و بدون جام ماندن این تیم در فصل، کریستیانو رونالدو قصد دارد تا سال 2023 بماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ با وجودی که منچستریونایتد در جریان هفته گذشته از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان کنار رفت، اما کریستیانو رونالدو در اوایل هفته جاری تصمیم گرفته تا یک فصل دیگر در منچستریونایتد بماند و می‌خواهد که وی متعهد به تکمیل دوران دو ساله‌اش در این باشگاه است و معتقد است یونایتد می‌تواند فصل آینده با سرمربی جدید قهرمان لیگ شود.
مُهاجم پرتگالی تابستان گذشته به این باشگاه بازگشت و در حال حاضر با 18 گل بهترین گلزن آنها در این فصل است.
شایعات جدایی رونالدو به دلیل شرایط سخت باشگاه مورد توجه قرار گرفت زیرا تیم برابر اتلتیکو باخت و حذف شد و رسما به امید این تیم برای کسب حداقل یک جام در این فصل پایان داد.
آنها در حال حاضر از جام حذفی، جام کارابائو و لیگ قهرمانان اروپا خارج شده‌اند و در حال حاضر برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر تلاش می‌کنند.
رونالدو که از سال 2004 هر فصل یک جام برده، در این فصل بدون بُردن جام به میدان خواهد رفت. تاییدیه اخیر اقامت او در اولدترافورد علی‌رغم فصلی کمتر از حد نصاب از سوی نشریه اسپانیایی AS منتشر شده است.
مانوئل ساینز نویسنده این نشریه که گمان می‌رود روابط نزدیکی با رونالدو دارد، از شایعاتی که در مورد آینده این بازیکن منتشر می‌شود، اجتناب کرده است. همچنان آ اس گزارش داده که مهاجم پرتگالی از این‌که سرمربی جدید این باشگاه چه کسی خواهد بود آگاه است.
شیاطین سرخ در حال حاضر رالف رانگنیک را به عنوان سرمربی موقت دارند. سرمربی آلمانی در ماه دسامبر پس از جدایی یونایتد از اوله گونر سولسشیر به دلیل یک دوره ضعیف به باشگاه آمد.
رانگنیک نتوانست تیم را تقویت کند اما نتایج آنها را به طور جزئی بهبود بخشیده است. گفته می‌شود که اریک تن هاخ سرمربی آژاکس و مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن، بهترین گزینه‌ها برای سرمربیگری در اولدترافورد در فصل آینده خواهند بود.
انتظار می‌رود که رانگنیک پس از آمدن یک مدیر دائمی جدید به عنوان مشاور در باشگاه فعالیت کند.
لوئیز ساها معتقد است هیچ کس در ترکیب فعلی منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو نزدیک نیست. ساها بازیکن سابق یونایتد به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت که هیچکس در ترکیب فعلی به این ملی پوش پرتگالی نزدیک نمی‌شود.
ساها معتقد است که بازیکنان جوان باشگاه باید مسئولیت را از "مرد اصلی" رونالدو بر عهده بگیرند و تیم را هدایت کنند.

او گفت: "در سن رونالدو، ما حتی نباید به او مسئولیت بازی در خط حمله مقابل آرسنال یا چلسی را بدهیم و از او انتظار گلزنی داشته باشیم، با تمام احترام، فکر نمی‌کنم راشفورد یا هیچ‌کس دیگری در آن تیم به هیچ وجه نزدیک نباشد. سطح او، حتی در سن او."

ساها افزود: "مردم باید روی راشفورد، سانچو، الانگا تمرکز کنند - آن دسته از بازیکنانی که برای مدت طولانی در اینجا حضور دارند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала