لاوروف: روسیه بالای خود و متحدانش حساب میکند

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время совместной пресс-конференции с министром иностранных дел Турции Мевлютом Чавушоглу
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время совместной пресс-конференции с министром иностранных дел Турции Мевлютом Чавушоглу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2022
عضو شوید
روسیه اکنون میتواند بالای خود و متحدان حساب کند و خیالبافی در مورد غرب تمام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف در گفتگو با شبکه آرتی اظهار داشت: " ما زنده خواهیم ماند. اقداماتی که توسط رئیس جمهور و دولت در حال انجام است به تدریج اعلام می شود. این تازه آغاز تعدیل مسیر اقتصادی ما برای سازگاری با شرایط جدید است. پس از سال 2014، ما تجربه ای به دست آوردیم که به ما اجازه داد به قدرت خود تکیه کنیم. و مهمترین درس از این دوره تاریخی. البته، این در حال حاضر حتی در مقیاس نمی تواند با آنچه پس از سال 2014 بود مقایسه شود."
با این حال او گفت اکنون این توهم که می توانیم روی شرکای غربی حساب کنیم از بین رفته است. اکنون فقط می توانیم به خود و متحدانی که با ما خواهند ماند تکیه کرد.
Здание парламента Нидерландов в Гааге  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2022
واکنش تند هالند: تحریم های علیه روسیه روی تجارت تأثیرات منفی می گذارد
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала