Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: در نبود بنزما هم می‌توانیم بارسا را شکست دهیم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با بارسلونا غیبت کریم بنزما و فرلاند مندی را تایید کرد و اظهار داشت که تیمش د غیاب این بازیکنان هم توان شکست دادن بلوگرانا را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، فردا شب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ال‌کلاسیکو خواهد بود و رئال و بارسا در چارچوب هفتۀ بیست‌‍ونهم رقابت‌های لالیگا، به مصاف هم خواهند رفت.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید دقایقی قبل در نشست خبری این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
آنچلوتی در مورد تقابل با بارسا گفت:" ال‌‎کلاسیکو بازی‌ای است که توقعات از آن بسیار بالا است. برای پیروزی در این دیدار باید بهترین نسخۀ خود ما باشیم. اعتماد به نفس بالایی داریم زیرا خوب تمرین کرده‌ایم. در کنار این‌ها هواداران نیز می‌توانند تعیین کننده باشد."
وی در مورد غیبت بنزما و مندی گفت:" همیشه گفته‌ام که روی بازیکنی که مصدوم باشد، ریسک نمی‌کنم. کریم با ما در روزهای إخیر تمرین نکرده و هنوز احساس درد دارد. فردا بازی نخواهد کرد و در این شکی نیست. در پاریس اگر به میدان رفت به این خاطر بود که هیچ مصدومیتی نداشت ولی حالا شرایط متفاوت است. برای بازی فردا فرلاند مندی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. هر دو ولی برای هفته بعد در دسترس خواهند بود. ما بدون بنزما هم می توانیم بارسا را شکست دهیم. واضح است که کریم مهره‌ای بسیار موثر است ولی او در نهایت همیشه تمام کننده یک تلاش تیمی بوده و فردا یک نفر دیگر باید این کار را انجام دهد. ما باید فوتبال همیشگی مان را ارائه دهیم."
سرمربی ایتالیایی در مورد ژاوی و بارسا تحت هدایت وی گفت:" هویت بارسلونا هرگز تغییر نمی‌کند و سبک بازی آن‌ها کاملا مشخص است. ژاوی این سبک را به خوبی در تیم پیاده کرده و خیلی خوب کار می‌کند. تیم با او پیشرفت زیادی کرده و در روی فرم هستند."
کارلتو در مورد جانشین بنزما گفت:" گرت بیل یکی از گزینه هاست و لوکا یوویچ و ماریانو را هم داریم. رودریگو نیز در دسترس است و حتی گزینه ایسکو را داریم. بهترین بازیکن جانشین کریم می‌شود. تصمیم نهایی را گرفته ام ولی به شما نمی‌گویم."
آنچلوتی در مورد تاکتیک‌هایش برای این دیدار گفت:" حریف مقابل تیمی بسیار قدرتمند است و این روزها روی فرم قرار دارد. برنامه‌ای مشخص دارم تا تیم بهترین بازی خودش را انجام دهد. برای تعیین پیروزی تیم، فاکتورهای زیادی تعیین کننده هستند. سبک رئال برای چنین دیدارهایی باید روی ویژگی های بارز بازیکنان استوار باشد. همه تیم ها باید به این موضوع فکر کنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала